Capitolul 23

100 6 2
                                    

Este ora 3:15 dimineața, nu pot sa dorm. Ma ridic ca sa merg la bucătărie sa iau un pahar de apa. Nicky doarme nu vreau sa îl trezesc. Ma pun in living, pornesc televizorul poate asa ma ia somnul. Pun mana pe burta si pentru prima data încep sa vorbesc.

- Știu ca de moment ești mic și nu ai cum sa ma auzi, dar vreau sa stii ca vei fi cel mai fericit copil. Ai un tătic care te va iubi mult și o mămică pe care o faci foarte fericita. Te iubesc print mic!
- Si daca e prințesa, o vom iubi la fel de mult! Vad ca ai început sa vorbești cu burtica.
- Cum de te-ai trezit?
- Am vrut sa te iau in brate si mi-am dat seama ca nu ești lângă mine.
- Vino langa mine, pune mana aici!
Se pune lângă mine si ma saruta pe frunte. Ne uităm amândoi la tv pana cand eu adorm.

Dimineața cand ma trezesc, ma uit in jur si imi dau seama ca ma adus în dormitor. Ma ridic din pat ca sa ma pregătesc pentru ca trebuie sa merg la birou.

- Buna dimineața iubirea mea! Ma saluta în timp ce ma strânge în brate.
- Neața iubire. Hai gata cu joaca, trebuie sa merg la birou!
- Bine, dar vezi sa nu te stresezi prea mult și daca te simți obosita vi acasă!

Pe drum înspre birou ma suna mama sa imi spună ca vrea sa vorbească cu mine despre un nou proiect. Nu știu ce are de gând, dar eu de munca nu mai vreau. Cobor în parcare și când vreau sa cobor din mașina il aud pe Amir vorbind cu cineva vorbind la telefon, se pare ca se cearta mai bine spus. Aștept liftul și ma rog sa se deschidă ușa cat mai repede, nu vreau sa urc cu Amir .
Norocul e de partea mea, în câteva minute sunt în birou. Secretara imi aduce niște contracte care trebuie sa le semnez și imi sare în ochii numele lui Adela. Se pare ca Amir a luat legătura cu ea pentru noua colecție. Nu am de gând sa lucram cu ea, imi pare rău pentru ea dar eu nu o vreau.

- Ana, Amir este in birou?
- Acum a ajuns, va fac legătura?
- Nu, voi merge eu la el in birou!

Semnez contractele care le am în afara de contractul Adelei, îl pun în fata sa îl vadă.

- Buna, vad ca azi te-ai trezit cu fata la cearceaf...
- Adică? Ce vrei sa spui ?
- De buna dimineață te cerți la telefon cu lumea, dar nu e problema mea. Aici ai contractele dar unul nu este semnat!
- Si de ce nu îl semnezi?
- Amir, eu nu am de gând sa lucram cu Adela.
- Pai atunci cauta tu pe altcineva, nu incepe cu scenele tale de gelozie....
- Poftim? Tu crezi ca eu sunt geloasa pe Adela? Eu cred ca tu ești nebun....
- Atunci de ce nu o vrei? Da-mi un motiv si promit ca nu ne va prezenta aceasta colecție.
- Nu o suport si gata, nu trebuie sa iți dau explicați....
- Stai nu pleca! am o idee mai buna, daca nu vrei sa o angajam pe Adela atunci ar fi o idee sa ne prezinți tu modelul special. Pentru a prezenta acest model avem nevoie de un model care sa fie foarte cunoscut și nu mai este nici una libera. Majoritatea sunt plecate în perioada asta. Tu sau Adela, alege!

Trântesc ușa în urma mea, sunt conștienta ca are dreptate dar decât o luam pe Adela, prefer sa prezint eu. O voi face si pe asta...
In tot acest timp intre harti nu imi dau seama cum trece timpul, ma uit la ceas si imi dau seama ca e ora 14:25. Acum nu mai are rost sa merg acasă, asa ca mai bine imi comand ceva de mâncare.

- Kyra, ești acasă?
- Nu, am rămas la birou. Am foarte mult de lucru si am preferat sa nu mai merg acasă.
- Bine, eu te-am sunat sa te anunț ca voi ajunge târziu azi.
- Ok, te pup!
- Si eu te pup iubirea mea!

Stau si ma gândesc la viata pe care o voi avea de acum incolo. Trebuie sa ma obișnuiesc cu ideea ca voi fi o mămică mai mult singura. Se aude ușa de la biroul lui Amir, se pare ca acum merge si el la masa. Dupa câteva minute apare si mâncarea mea, imi este foarte foame. Imi aranjez totul ca sa pot manca liniștită. Ies din birou ca sa merg la baie, trec pe lângă biroul lui Amir si imi dau seama ca el defapt este în birou are ușa întredeschisă, vorbește la telefon. Nu stau sa ascult asa ca merg la baie. Când ies de la baie si trec pe lângă birou lui ma opresc o secunda pentru a auzi conversația pentru ca aud numele meu. Cu cine vorbește oare?

- Kyra si el se vad ok împreună! Frate nu ma face sa ma gândesc si sa imi fac iluzii. Nu are cum? Nicky abea a cerut-o în căsătorie, nu cred ca ar face asta... Oricum îți mulțumesc ca mai anunțat, poți publica...

Nu imi convine ce aud, as ca deschid ușa ca sa ii cer explicați.

- Vreau sa imi explici cu cine ai vorbit la telefon?
- Kyra? De când ești aici?
- Nu are importanta, vreau sa imi explici tu de ce publicație este vorba? Amir uitate bine la mine și nu ma minți!
- Kyra, nu te enerva! Eu nu am făcut nimic, îți promit!
- Nu, tu niciodată nu faci nimic... Cu cine ai vorbit la telefon!! strig la el cat ma tine vocea.
- Vei afla mâine, eu nu pot sa iți spun mai multe. De ce crezi ca eu sunt de vina daca se întâmplă ceva rău în viata ta? Nu uita ca tu ai ales sa fi lângă o persoana care nu te merita, tu m-ai dat la o parte!
- Stai puțin, deci are legătură cu Nicky?
-Kyra iți jur ca nu am nici o legătură, am primit doar un telefon și.....
- Si ce? Acum suni pe aceea persoana și ii spui sa se prezinte în acest moment la birou!
- Alo , Frances vino la mine la birou acum și poți sa aduci și pozele pentru articolul care vrei sa îl publici.

- Ești mai fericita! Crezi ca eu iți vreau răul? Ești nebuna!
- Il voi aștepta aici cu tine pe acest Frances și intre timp poți sa începi sa imi spui despre ce este vorba.
- Nicky este cu o alta persoana, te inseala!
- :) Ma faci sa rad, nu are cum... Acum este cu colegi lui în studio. Ma sunat sa imi spună sa nu îl aștept pentru ca va veni târziu azi.
- Suna-l și întreabă-l unde este! Eu iți spun ca este în Hotel "Mandarin Oriental" .
Iau telefonul sa ii trimit Lorenei un mesaj sa vina urgent la mine la birou, daca este adevărat vreau sa vina cu mine.
- Nicky, iubire te-am sunat sa știu daca ai mâncat ceva cu băieți sau vrei sa vin sa va aduc eu ceva?
- Nu iubita, stai liniștită ca am mâncat aici la studio. Vom avea treaba pana târziu asa ca stai liniștită . Te pup vorbim mai târziu, pupici.

- Deci am avut dreptate, este la studio! De ce trebuie sa te sune pe tine acest tip sa iți spună despre Nicky, de ce te interesează și faci investigați?
- Nu fac nici o investigație, acest timp este o veche cunoștință și de fiecare data când iese-am noi doi împreună înainte ma întrebă daca poate sa publice pozele cu noi, nu știu cum sa iți explic.
- De ce naiba ai apărut în viata mea, de când te cunosc mi-ai adus numai probleme si sunt tot mai nefericita... Îți jur ca te urăsc!

Ies nervoasa din birou, nu mai suport sa îl vad în fata ochilor mei nici o secunda. Nu poate fi adevărat, de ce mi-ar face asa ceva Nicky?
Trece ceva timp si apare acel tip în birou la Amir.
- Kyra vino în birou la mine, sa vezi articolul ce va apărea mâine.
- Buna Frances, uite care e treaba, eu sunt viitoarea soție a lui Nicky si iți interzic sa publici articolul care îl ai pregătit. Nu ma interesează ca vei câștiga dupa urma acestui articol.
- Eu trebuie sa fac bani, imi pare rău dar acest articol trebuie sa il public!
- Cat iti vor plati pentru acest articol?
- 2500$ am doi copii de crescut...
- Iti voi da eu un cec de 5000$ pentru tot ce ai vrut sa publici!
- Kyra, nici nu știi ce poze are și tu vrei sa plătești atâția dolari?
Complectez CEC-ul si il las pe birou în timp ce iau plicul care il are Frances in mana. Ies din birou lui Amir si dau sa intru la mine in birou când aud liftul din care coboară Lorena.

- Kyra ce ai?
- Nicky ma inseala, aici am probele. Imi este teama sa deschid acest plic.
- Cred ca ar fi mai bine sa te liniștești ...
- Kyra imi pare rau, oricum aflai mâine.
- Buna Amir, care e treaba de ce îți pare rău. Nu înțeleg nimic?
- Nu contează Lorena, acum trebuie sa vad pozele.
Când deschid  plicul imi dau seama cat de ipocrita sunt, pe lângă ca eu port în pântec copilul altui bărbat și el ma acceptat, acum eu am tupeul sa ii cer explicați?
- Lorena, vreau sa rămână intre noi tot ce vei auzi si vei vedea aici. Iti voi explica totul, iti promit.



Iubita sau amanta?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum