Capitolul 12

155 6 0
                                    

Am crezut ca va fi usor sa deschid subiectul, dar se pare ca totusi este greu. Maddox ma priveste si imi face semn sa incep sa ii pun intrebari mamei, ma intorc in toate partile nu stiu cum sa incep. O privesc la un moment dat pe mama, este cu telefonul in mana si imi dau seama ca scrie un mesaj foarte zambitoare.

- Mami pot sa te intreb ceva, sau mai bine sunt directa. Cine este baiatul cu care ai fost in club ?

- Mm... este un tip pe care l-am cunoscut la o petrecere.

- Aha, dar sunteti impreuna, nu?

- Bine recunosc, am un iubit. Sper sa ma intelege-ti, am si eu nevoie de cineva...

-Dar de ce te ascunzi de noi, daca Kyra nu spunea nimic o tine-ai asa pentru mult timp. Noi meritam sa ne spui ce se intampla cu viata ta. Ii spune Kate.

Ma simt obosita, nu sunt in apele mele si as vrea sa merg acasa. Ii anunt ca eu merg acasa ca am treaba, Lorena imi face semn ca ma suna. Pe drum imi dau drumul la muzica, ar trebui sa il sun pe Damian, cred ca trebuie sa ii explic si sa imi cer iertare. Il sun dar nu raspunde, unde sa il caut? Opresc masina in parcare, imi dau pantofi jos, cobor din masina si incep sa ma plimb pe plaja. Ma gandesc la ce a spus Amir, ca "toate au un inceput dar si un sfarsit" are dreptate dar Damian nu merita sa fie inselat, a reusit sa se indrepte. Trebuie sa ma gandesc bine ce voi face de acum. Telefonul suna si pe ecran apare numele lui Damian.

- De ce mai sunat?

- Damina vreau sa vorbim, te rog nu inchide ! Vino te rog ca sa vorbim..

- Kyra nu are rost sa mai vorbim despre noi doi. Totul sa terminat, trebuie sa intelegi ca relatia noastra a luat sfarsit. Gata, nu mai pot, intelege!

- Ai dreptate, dar vreau sa vorbim, te rog. Vino sa vorbim, te astept la Grove Bay Grill .

Merg repede la masina pornesc motorul si ma indrept spre terasa restaurantului. Ma pun la bar si ii cer barmanului un suc natural, nu bine trec 10 minute ca apare si Damian. Ii fac semn sa ma vada.

- Vino sa ne punem la o masa!

- Iti multumesc ca ai venit...

- Kyra, din noaptea cand mai sarutat prima oara iti jur, am inceput sa tin la tine foarte mult. Am inceput sa te urmaresc mereu cand am avut ocazia, stiam ca intr-o zi vei fi a mea.

- Am gresit, recunosc....

- Amir a fost, este si va fi mereu in inima ta. Nu mai are rost sa ne dam o seansa. Crede-ma nu vei reusi sa ma iubesti niciodata si nu are rost sa o lungim. Eu o sa imi vad de viata mea si tu esti libera. Nu te voi mai deranja, nu iti voi sta in cale. Imi pare rau dar nu pot sa mai stau, ai grija de tine.

Damina se ridica de la masa, ma pupa pe obraz si pleaca. Am ramas singura, Damian are dreptate. Merg la bar sa platesc consumatia dar a platit Damian.

Acasa, singura dau drumul la muzica si imi prepar vodka cu suc de lamaie. Nu pot sa plang, de data asta sunt suparata dar nu pot sa plang. Cand ma parasit Cory am plans pentru ca l-am iubit, in schimb pe Damian nu, am tinut la el dar nu am ajuns sa il iubesc. Serile cand le petreceam impreuna erau foarte ciudate, nu ma simte-am atrasa de el. Asta este, acum poate sa faca ce vrea. Se aude usa de la intrare, ma ridic sa vad cine este.

- French, ai venit singur?

- Nu, Lorena este afara vorbeste la telefon. Ce naiba s-a intamplat azi?

- Adica? La ce te referi?

- Nu ma refer la mama ta, eu ma refer la tine si la Damian. Maddox mi-a spus ceva in mare.

- Amir a venit la mine si ia spus lui Damian ca din cand in cand ne vedem.

Iubita sau amanta?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum