Telefonul meu suna dar nu am nici un chef sa răspund. Ajungem la French, ne așteaptă la intrare. Când cobor ma îmbrățișează și ma strânge cu toată forța lui.
- Am nevoie sa beau ceva, vreau sa uit sa trec si peste asta.
- Cum sa bei, ești nebuna nici vorba! Daca vrei îți fac un suc de fructe!
- Kyra ești sigura ca vrei sa te desparți de Nicky?
- Tu te auzi ce ma întrebi?
- French las-o nu o mai bate și tu la cap, de moment las-o!
Telefonul suna din nou si de data asta este Amir, ii răspund.
- Alo unde ești?
- De ce ma întrebi, ce vrei?
- Vreau sa vorbim, te rog spune unde ești?
- Sunt la Lorena, dar te rog nu veni promit ca vorbim mâine la birou!
- Bine, daca ai nevoie de ceva sunt la apartament...
- Ok
French si Lorena stau în fata mea și ma privesc.
- Nicky mi-a trimis mesaj, vine încoace!
- Mda... si pentru ce vine?
- Auzi, el este tatăl copilului tău și cred ca merita sa ii dai o seansa...
Merg afara pe terasa sa iau aer, nu știu ce sa fac, țin enorm de mult la el si nu as vrea sa ma facă sa sufăr dar nici eu nu vreau sa îl fac sa sufere. Lânga mine imi este frica ca va fi nefericit.
Trece mai bine de jumate de ora și apare Nicky, sta în fata mea cu ochii înlăcrimați, ma privește.
- Iartă-mă, te rog!
- Nicky încearcă sa ma înțelegi...
- Te rog... îți promit ca nu te voi mai înșela! Am fost un prost...
- Nu Nicky, nu ai fost un prost. Crede-ma și eu as fi vrut ca relația noastră sa funcționeze.
- Atunci hai sa ne mai dam o seansa, nu renunța asa ușor! Arata-mi ca ma iubești și mai da-mi o seansa. Am trecut peste atâtea, te rog...
-Tu crezi ca eu mai pot avea încredere în tine, cine știe ce faci tu când mergi în concerte. Eu nu voi pute-a fi lângă tine tot timpul.
- Îți jur ca nu se mai întâmplă!
- Kyra gândește-te la copilul pe care îl aștepți, este tatăl copilului...
- French nu te baga!
- Bine, iti mai dau o singura seansa. Daca încă odată mai vad o poza sau un video atunci poți sa uiți de mine pentru totdeauna.
Ma îmbrățișează și ma sărută, știu de data asta am cedat ușor și am iertat dar și el a iertat foarte multe.
Zilele au trecut și dupa mica noastră cearta Nicky sa schimbat foarte mult. Mica noastră problema acum este ca eu trebuie sa fiu din nou model și lui Nicky nu ii place acest lucru. Poate ca Amir avea dreptate, era mai bine sa o fi luat pe Adela dar asa sunt eu încăpățânată. Pe zi ce trece imi este tot mai rău și nu mai știu ce sa mai fac ca sa imi treacă simptomele.
- Kyra azi ai programare la medic nu uita! Merg sa te iau de la birou și mergem împreună.
- Stai liniștit, nu este nevoie sa vi cu mine.
- Poftim! Daca îți face ecograf vreau sa cunosc si eu noul membru al familie.
- Ești nebun, oricum e prea mic, nu ai sa vezi nimic.
- Nu te mai contrazice, hai pleacă ca pana la urma ma enervezi.
- Pa!
La birou totul este foarte stresant, Amir mereu este nervos, fetele nu sunt stresate sper sa iasă totul bine. Mama mi-a propus sa facem și haine pentru copii, cum eu sunt însărcinată crede ca ar fi o idee buna.
Totul pare sa revină la normalitate dupa mica discuție cu Nicky, dar totuși nu sunt suta la suta sigura ca el nu va mai calcă strâmb. Lorena mi-a spus ca ar fi mai bine sa vorbesc cu un avocat ca sa pregătesc toate acte înainte de căsătorie sa semnam un contract prenupțial. Imi este și groaza de cum va reacționa Nicky. Nu este vorba ca el nu are venituri, dar nu vreau sa avem probleme în caz ca vom ajunge sa ne despărțim.
La doua ore dupa ce m-am hotărât sa vorbesc cu avocatul mamei, a și venit la birou. Am stat și am ascultat tot ce trebuia sa știu și am acceptat pana la urma sa pregătească hârtiile necesare.
Ies de la birou ca sa merg la ecograf. Medicul ma liniștit, totul decurge bine și sarcina mea se pare ca de moment nu este în pericol. Se pare ca trebuie sa merg sa imi fac niște analize si următoarea ecografie o voi face când voi avea 3 luni.
Sunt din nou la birou, las rețeta de vitamine și hatiile de analize și ies repede casa merg la baie. De când sunt însărcinata merg mai des la baie. Imi este groaza când ma gândesc la cum se va schimba corpul meu, dar în tot răul este și un bine pentru ca voi avea un copil.
Când ma întorc de la baie ma opresc în fata uși de la biroul meu, simt ca imi sta inima când îl vad pa Amir uitându-se peste hârtiile de la medic.- Dorești ceva?
- Mda... am venit sa te anunț ca mâine avem ședință.
- Bine, altceva mai dorești sa imi spui? Nu de alta dar am o grămadă de treaba.
- Kyra tu ești bine? Vreau sa spun, ești ok?
- Amir, te-am văzut cu hârtiile în mana. Da sunt foarte bine, voi avea un copil.
- Aha....Se întoarce și iese din birou. Cu timpul oricum afla și imi dau seama ca oricât as fi vrut eu sa nu se afle pana la urma tot se afla. Burta imi va creste, copilul se va naște, nu trebuie sa imi fie rușine. Doar un singur lucru nu trebuie sa se afle, cine este tatăl copilului. Ziua trece foarte repede și seara când ajung acasă ma simt foarte obosita. Nicky încearcă sa ma convingă în fiecare zi ca sa rămân acasă sa ma odihnesc, dar eu nu am cum și trebuie sa înțeleagă.
CITEȘTI
Iubita sau amanta?
General FictionKyra este o tanara de 16 ani care traieste in Miami (Florida) alaturi de familia ei . Este genul de fata care stie ce vrea de la viata . Mama ei va semna un contract cu o renumita firma din Miami si va fi imaginea acestei firme . Ea are trei surori...