Capitolul 5

308 8 0
                                    

Din nou acasa, las geanta jos privind in jur imi dau seama că au trecut repede 3 săptămânii. Merg in cameră să mă schimb și să mă odihnesc. În aceste zile ce au trecut mi-am dat seama că nu trebuie să am încredere în băieții,  toti sunt la fel. Când ies de la duș simt nevoia să vorbesc cu cineva așa că îl sun pe Danny, în el pot avea încredere.

- Bună Danny , ești singur?

- Hey ... pe unde umbli?

- Acum 2 ore am ajuns din Dubai, trebuie să vorbim. Putem să ne vedem ?

- Da normal, vin la tine!

- Nu, nu ... la mine nu. Ne vedem în port , te rog să vi singur.

- Bine, ne vedem într-o oră. Pa!

Acum se aude ușa de la camera lui Maddox, ies să îl salut.

- S-a întors surioara mea, am crezut că nu o să te mai vedem. Speram să te răpească vreun șeic, emir.... :)

- Maddox, nu ma răpit nici unul. Poate nu sunt destul de bună pentru ei. Kate și Lorena sunt acasa?

- Sunt plecate la concert, nu știu când au de gând să se întoarcă.

- Concert? La cine?

- La French, nebuna de Lorena sa cuplat cu el și au mers de nebune. Dar tu povestește cum a fost?

- A fost super, apropo cum de nu va chemat la nuntă prietenul ăla a lui Adela ?

- De cine vorbești? de Amir?

- Da, cred că așa il cheamă, Carlos a fost la nunta.

- Știe că noi daca mergem nu ne putem abține și facem numai minuni, normal să nu ne invite. Dar oricum a spus că el când face nuntă o să facă în două locuri: acolo cu familia și aici cu prietenii. Așa că nu am de ce să mă supăr, oricum nu îl văd pe ăsta să stea mult cu săraca fată, e mai nebun ca mine și oricum nu o iubește, dar e problema lui.

- Aha.... Bine hai că ne vedem mai târziu, merg că mă întâlnesc cu Danny. Pa!

- Bine, ai grija ce faci.!

Pe drum îmi sună telefonul, este Cory. Închid și îi trimit mesaj, o să îl sun când am timp. Acum am puțină treabă și nu pot să vorbesc.

- La naiba ce bronzata ești, unde naiba ai fost?

- Am avut o filmare, dar acum vino să vorbim. Auzi, tu îl cunoști pe Amir Cadi?

- Da, de ce ?

- Povestește tot ce știi de el!

- Dar de ce nu îl întrebi pe Maddox, el îl cunoaște mai bine. Știu că a fost cu fratele meu și cu Maddox la facultate și sunt foarte buni prietenii.

- Păi eu de ce nu îl cunosc?

- Da cand naiba sa il cunosti , cand nu esti cu ochii in carte , esti plecata la filmari sau la sedinte foto. Dar totusi care e treaba cu el?

- Danny eu...m-am indragostit de el.

- Imi pare rau dar el este logodit din cate stiu. Fata draga ai pus ochii pe baiatul gresit!

- Mai rau , el este deja insurat.

- Acum ce ai de gand sa faci?

- Las timpul sa treaca si sper sa le rezolve pe toate. Tu cum esti cu Otilia?

- Am terminat, am vrut sa te sun. Stai linistita nu sunt suparat, stiam ca va urma treaba asta. E o persoana dificila.

- Imi pare rau intr-un fel , dar daca tie iti este mai bine, tu sti. Mancam la mine sau la tine?

Iubita sau amanta?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum