Timpul trece, intre scoala si treburile care mai apar in cursul zilelor nu imi dau seama cum au trecut mai bine de 3 saptamani. Cory va veni peste doua zile , tatal lui a inceput sa se simta bine. Maddox nu stiu in ce sa bagat dar nu prea mai vine pe acasa. La sedintele foto nu pot sa ma concentrez si cred ca ar fi timpul ca sa iau o mica pauza. Sunt foarte obosita, dar nimeni nu ma intelege. In drum spre casa ma gandesc ca ar fi bine sa merg cateva zile cu Cory undeva sa ne relaxam.
- Alo...
- Buna iubita , ce faci?
- Merg acasa, tu ce faci? Acum ma gande-am la tine, ce ar fi sa mergem intr-o mini vacanta?
- Mergem daca tu vrei, dar unde ?
- Pai nu stiu , spune tu un loc!
- Ma gandesc si iti spun cand ajung la tine.
- Bine , dar te rog sa fie un loc linistit. Vreau sa ma relaxez .
- Dar de ce esti asa stresata draga mea?
- Sunt obosită, vreau sa ma lase toata lumea!
- Fi calma , totul o sa iasa bine. Uitate la mine , am fost optimist si acum tata e mai bine. Trebuie sa fi optimista si puternică.
- Bine , hai ca te las . Te pup.
- Pa iubire, te pup.
Ajung acasa, parchez masina si sper ca azi sa il gasesc pe Maddox acasa. Il caut prin casa dar se pare ca nu este . Merg la bucatarie sa imi iau ceva sa mananc intre timp il sun pe Maddox sa vad pe unde naiba este. Telefonul suna dar el nu raspunde, sunt preocupata, nu mi se pare normal. O sun pe Lorena sa vad daca a trecut pe la ele.- Hey ce faci?
- Pe acasa, tu cum de ai sunat?
- Pai sunt preocupata, nu stiu nimic de Maddox. Nu a trecut pe la voi?
- A fost de a luat ceva si a plecat cu Amir , dar nu a spus nimic. Tu ai fost la scoala?
- Da am fost, daca vorbesti cu el sa ii spui sa ma sune sa stiu cand vine acasa.
- Bine, daca nu iti place singura poti sa vi la noi!
- Mai bine stau acasa, mersi oricum. Pa.
Cineva parcheaza masina si eu merg repede sa deschid, sper sa fie fratele meu. Raman dezamagita cand vad ca este Isahia.
- Buna , am venit ca ma rugat fratele tau sa iti aduc acest pachet.
- Buna , intra te rog. Te servesc cu ceva?
- Pai nu vreau sa te deranjez...
- Stai linistit ca nu este nici un deranj, o cafea sau un suc...
- Ce zici daca te invit la un suc, asa ne cunoastem si noi mai bine?
- Stai putin, inainte te rog sa imi spui unde este fratele meu?
- A mers cu Amir in Franta, dar nu a avut timp sa te anunte. Este bine, nu te ingrijora.
- Bine, daca tu spui.... Pai sa mergem la suc daca tot vrei!
Pe drum ii trimit mesaj scumpului meu fratior sa ii spun cateva ca nu este in stare sa imi raspunda sau macar un mesaj sa imi scrie.
- Am inteles ca esti ultimul an la liceu, ce vei face dupa?
- As vrea sa incerc la drept...
- Drept....?
- Adevarul este ca nici eu nu stiu de moment, dar cred ca voi incerca la drept.
- Ai iubit?
-Mda....dar tu ai iubita?
- Nu, de moment nu am intalnit persoana potrivita.
- Pai nu ai tai trebuie sa iti gaseasca fata cu care te casatoresti?
CITEȘTI
Iubita sau amanta?
Ficción GeneralKyra este o tanara de 16 ani care traieste in Miami (Florida) alaturi de familia ei . Este genul de fata care stie ce vrea de la viata . Mama ei va semna un contract cu o renumita firma din Miami si va fi imaginea acestei firme . Ea are trei surori...