- Singurica? Ma intreaba Kate cand se pune la masa.
- Nu am anuntat pe nimeni, am crezut ca va odihniti.
Ii trimit un mesaj lui Maddox ca sa imi spuna cum sa ajung la el.
Mesaj: Se pare ca nu poti sa vorbesti, va veni Amir sa te aduca la mine.
- Care e treaba te vad nervoasa?
-Ti se pare, nu te superi daca te las singura? Nu de alta dar eu am putina treaba.
-Daca vrei vin cu tine...
-Nu, lasa ca merg singura. Ne vedem la dimineata, nu ma asteptati ca nu stiu la ce ora ma intorc.Stau in fata hotelului si astept sa vina Amir sa ma ia cu masina. De ce nu mi-a spus ca Maddox este aici, de ce a facut pe prostul ca nu stie nimic de el? Nu mai conteaza acum cel mai important este ca Maddox este bine. Vad o masina ca se apropie de mine este Amir , urc repede in masina nervoasa.
- De ce nu mi-ai spus ca Maddox este aici?
- Daca a spus sa nu spun ca nu vroia sa stiti, nu pute-am sa va spun nu?Mergem mai bine de 15 minute si nu ajungem, ma intreb cat de departe este?. Nu vreau sa il intreb pentru ca nu vreau sa am nici o conversatie cu el. Este mai bine sa fiu cat mai distanta.
- Ai observat ca am reusit sa iti rezerv aceasi camera de randul trecut cand ai fost aici?
- Imi pare rau dar nu imi aduc aminte in ce camera am stat cand am venit prima oara...
- Aha... Am crezut ca o sa iti aduci aminte, in fine....
- Stai linistit ce a fost mai important nu am uitat, din contra o sa imi aduc aminte mereu de acele clipe.Ofteaza, stie ca ma refer de noaptea in care a facut nunta. Il voi ataca mereu cand voi avea ocazia.
- Apropo creste burtica lui Jamila?
- Nu am avut timp sa o vad, este la mama acasa pana naste.
- Ti se pare normal sa ii lasi pe ai tai sa creada ca este al tau?
- Nu are rost sa vorbim despre asta, pe tine oricum nu te afecteaza din moment ce nu mai suntem impreuna. Tu mereu imi spui ca nu ma mai vrei...
- Gata, schimbam subiectul!!!
- Mda... cred ca e mai bine.
- Mai avem mult pana ajungem?
- Nu , stai linistita.A avut dreptate, dupa cateva minute am ajuns in fata unei case de doua ori mai mare ca a mea. Maddox ne asteapta afara, pare nerabdator. Cred ca este informat despre toate miscarile noastre.
- In bun loc te-ai ascuns fratioare.:)
- Amir a venit cu ideea, cum el nu prea vine pe aici am zic ca profit de ocazie.
- Va sa zic asta e casa ta Amir?
- Da, este una din casele care le am aici in Dubai. Acum cred ca e mai bine sa va las singuri. Voi cobora cand este gata cina.Maddox ma ia dupa cap ca sa mergem pe terasa, ma serveste cu un pahar de vin.
- Esti bine? Ma refer daca esti mai linistit?
- Nu pot sa spun ca sunt mai linistit, incerc in fiecare zi sa fiu cat mai limpede si sa uit. Aici sunt zone in care poti sa stai linistit si sa iti limpezesti gandurile.
- Mda...
- Am inteles ca ai probleme din cauza ca mergi la firma in locul meu. Nu vreau sa te desparti de Nicky din cauza mea!
- Trebuie sa il intelegi, este gelos. Si eu cred ca as reactiona la fel.
- Am vorbit cu el la telefon, stai linistita ca am sunat cu numar privat. El va veni maine seara, mi-a povestit tot ce s-a intamplat intre voi.
- Nu sunt sigura ca va veni, pana nu il vad nu cred.
- Kyra cand vad poze cu voi ma tot intreb, tu il iubesti sau esti cu el ca sa nu fi singura?Ma ridic razand si privesc in jur, imi dau seama ca pe balconul de la primul etaj este Amir. Nu stiu daca ne asculta ce vorbim dar vreau sa fiu sigura ca aude raspunsul meu.
- Maddox ai pus o intrebare atat de stupida, normal ca il iubesc pe Nicky. Tu crezi ca as fi cu el daca nu as tine la el?
- Eu nu stiu ce ai tu in capul ala...Am povestit ore intregi, de parca ar fi lipsit un an de acasa. De mult nu am mai stat asa mult de vorba cu el. Observ o schimbare la el , este mai sensibil, gandeste altfel il intereseaza mai mult familia. Cand vine vorba de Kendra totul se schimba, nu imi da dreptate cand sunt de partea ei. Maddox imi explica ca, Kendra este in perioada cand poate sa cedeze foarte usor si nu trebuie sa ramana singura. Il are langa ea pe Danny dar sunt zile cand trebuie sa o lase singura si nu putem stii ce face ea, sau cand mai merge la filmari nu stim ce face. Eu vreau sa ii arat ca am incredere in ea si sa ma simta de partea ei.
CITEȘTI
Iubita sau amanta?
General FictionKyra este o tanara de 16 ani care traieste in Miami (Florida) alaturi de familia ei . Este genul de fata care stie ce vrea de la viata . Mama ei va semna un contract cu o renumita firma din Miami si va fi imaginea acestei firme . Ea are trei surori...