Noaptea sa lasat, toata lumea doarme, privesc pe geam si nu pot sa dorm. Il sarut pe Cory care doarme linistit, imi iau halatul si cobor la bucatarie. Caut in congelator inghetat, ies pe terasa, ma gandesc daca tot au venit aici sigur nu au venit singuri, dar unde sunt fetele?
- Nu poti dormi?
- Nu, dar tu?
- Suntem doi care nu au somn. Pot sa stau si eu cu tine, sau se supara Cory?
- De ce nu ii dai o seansa daca tot te-ai casatorit cu ea? Poate cu timpul ai sa incepi sa ti la ea, nu divorta!
- In noapte cand ne-am casatorit, trebuia sa o petrec noaptea cu ea. Cand am ajuns in camera, am vrut sa imi fac datoria de sot, dar nu am putut. Cand ii sterge-am lacrimile eu ia-m promis ca totul va fi bine. Am mintit si cel mai bine este sa ii dau libertatea de care are nevoi, va fi libera alaturi de persoana pe care ea o iubeste. In schimb eu am avut sperante ca voi fi fericit, am gresit.
- Am suferit recunosc, dar Cory ma ajutat sa trec peste acele moment si sa te uit. Intr-un fel imi pare bine ca relatia noastra a fost la inceput.
- Esti cu el, dar nu il iubesti. Fi sincera cu tine, nu te minti. Cand esti cu el nu il privesti cum ma priveai pe mine.
- Chiar daca nu il iubesc, tin enorm de mult la el. Mi-a fost alaturi de fiecare data cand am avut nevoie.
- Vezi, asa imi place, sa recunosti ca nu il iubesti.
- Nu mai rade... Tu vei avea un loc in inima mea, ai un coltisor acolo. Dar nimic mai mult, intre noi nu poate fi nimic. Cred ca ar fi bine sa merg la mine in camera, e tarziu.
- Stii unde ma gasesti cand vrei sa vorbim. Noapte buna!
Zilele cat am mai stat in Malibu, au fost linistite. Cory ma obligat sa mergem sa facem putina miscare, a zis ca nu e bine sa stau si sa nu fac nimic. Telefonul lui Cory suna non stop dar el nu raspunde. Dupa 4 zile ne-am intors si am inceput din nou programul incarcat, dar am promis ca ma intorc cu bateriile incarate.
- Kyra... ce planuri ani azi? ma intreaba Danny.
-Pai trebuie sa merg pana sa terminam un videoclip si dupa merg acasa. Dar de ce ?
- Am nevoie de ajutorul tau, azi trebuie sa ma intalnesc cu Mahdi si vreau sa vi cu mine!
- Nu pot, imi pare rau, dupa filmare trebuie sa merg cu Cory.
- Daca nu vi, Isahia nu o lasa sa iasa cu mine.
- Acum inteleg, stai linistit ca se rezolva problema. Tu dute, ea o sa apara.
Ii trimit un mesaj lui Isahia in care il rog frumos sa o lase pe sora lui la intalnirea cu Danny .
- Buna iubire, scuze ca am intarziat.
- Kyra trebuie sa vorbim, este ceva serios, mergem acum la tine acasa.
- Trebuie sa merg ca am filmarea...
- Stai linistita ca am rezolvat si azi ai liber.
Ma gandesc ce s-a intamplat, eu una nu am facut nimic. Cand ajungem acasa ma ia de mana si mergem la mine in camera.
- Te rog sa stai linistita si sa ma lasi sa iti explic pana la capat. Cat timp am stat la ai mei, am avut o mica aventura, iesire... in fine cum vrei tu sa o intelegi .
- Stai linistit ca eu ma asteptam sa imi spui treaba asta, tu mai iertat cand am gresit si acum e randul meu sa iert.
- Voi fi tata!
- Adica...?
- A ramas insarcinata si voi avea un copil.
-Tu ma pui la incercare, sau ce faci acum cu mine?
CITEȘTI
Iubita sau amanta?
General FictionKyra este o tanara de 16 ani care traieste in Miami (Florida) alaturi de familia ei . Este genul de fata care stie ce vrea de la viata . Mama ei va semna un contract cu o renumita firma din Miami si va fi imaginea acestei firme . Ea are trei surori...