NESTE DAG:
Jeg våkner alltid så tidlig. Sånn ca kl. 7:00. Men i dag våkna jeg kl. 6:30. En halv time før!!! I dag skulle vi få tilbake karakterene i matte, jeg fikk 6. Alle i min klassen spurte meg hva jeg fikk. Jeg sa 6, så de lo. Jeg bare så på bakken, og latte at de er ikke her. Jeg ble vant til det egentlig. De mobber meg helle tida. De lo, men det så skikkelig falskt ut. Men plutselig.....
Markus:(Bror til Mari) Slutt å le det er ikke morsom en gang. Sara du er veldig flink. Ikke tenk på de. De er bare sjalu på deg.
Jeg så på han med opna munn. Jeg var rødt på skinna. Han smilte meg den perfekte smil. Alle så på han. Ingen viste hva de skulle gjøre nå. Le eller bare la vere. Det var helt stille. Ingen som pusta. Alle så på hverandre som om de viste ikke hva de skulle gjøre.
Drrrrrrrrrrrrr: da ringte klokka alle gikk veldig furt fra klasse romme. Alle uten meg og Marius.
Marius: Hei, går det bra?
Jeg nikka forsiktig. Jeg så dypt i de brune, søte øynene hans.Mitt hjerte plutselig banka fortere og fortere.
Marius:"Hvis den dagen de vil le av deg, slik vet at jeg alltid er i nærheten.
Jeg fikk 1000 sommerfugler i magen. Hva er denne følelsen? Hva er det som skjer med meg?
____________________
Beskjed: Dette " betyr at de snakker. Dette [ betyr at de tenker.