Overraskelse? Hva er hun planlegger?
Jeg ble veldig spenne.
Mari:" nå er vi framme"
Meg:" heee!! Jeg bor jo på den andre siden av gaten. Ooooo jeg glemte at vi er naboer"
Mari:" jeg sa jo det. Vi kan se hverandre i vinduene. Hahaha.
Kom inn"Meg:" Takk". Hun hadde faktisk veldig fint inni huset. Alt var ryddig. Nesten alt var i blå fargen. Veggen, puter og pynt. Det var veldig søt. Jeg likte den fargen. De hadde basenge til å med, den er gigantisk. De hadde en hund. Den het Bella. Hunden var veldig søt, den kom mot meg å ville på hendene mine.
"Sååå søt"
Mari:" Takk, den er veldig gammel"
Meg:" Neehei, det tror jeg ikke på" Med et smil.
Mari:" hahah. Men det er sant. Den har 3 år"
Meg:" den er jo ikke gammel. Haha.
Mari sa at hun kommer snart. Hun ville hente overraskelse til meg. Det ble mer spennene. Hun gått ut. Jeg venter her på henne. Jeg så runt meg. Sån ser, de hadde veldig fint. Jeg så bøkene. Jeg elsker å lese så jeg tokk en og begynte å lese. Klokka var 15:23. Jeg tenkte hele tida hva skulle vi gjøre. Og hva skal hun hente til meg? Er det ting?
Plutselig hørte jeg noen smelle døra. Jeg skvatt. Er det foreldrene til Mari? Hvet ikke hvorfor men mitt hjerte banka fortere og fortere. Kanskje mitt hjerte banka fortere bare fordi jeg skvatt. Vett ikke.
?:" Hei er noen hjemme?" Med en sur stemme.
Denne stemmen har jeg hørt før. Men hvem er det?