Vi kom inn til klasserommet, og plutselig en slem og irriterende jente dyttet meg ned på gulvet. Hun heter Lisa. Hun er verdens populær i hele skolen, hun er mer populært en Klara. Ale guttene elsker henne. Hun er veldig slem mot meg. Hun mobber meg faktisk. Hun har også to slemme beste veninner(blondiner). Hun sin mamma er vår rektor. Så jeg kan ikke si til rektor at hun mobber meg og skal slutte med det. Fordi da for jeg dårlig karakter eller for anmerkning, bare fordi jeg sier sant om hun sin datter. Men jeg har ikke gjort det da. Jeg vet det fordi en jenta i 10 sa det, sa fikk hun to anmerkninger. Derfor vil jeg være helt stille å ikke si noe.
Lisa:" ooo unnskyld, det var ikke med ville.... å er deig nerd jenta?? Oj du ser styggere ut en i går. Så flink du er" så smilte hun med den stygge smile og blikket." Ååå har du kjæreste? Du og gulvet. Dere passer sammen" så lo hun med det stygge lo. Selvfølgelig lo alle sammen. Marius tokk hånda mi son at jeg kunne gå opp. Jeg smilte til han og han gjøre det tilbake.
Lisa:" Ååå Marius er du sammen med hun!!?? Med den nerd??"
Marius ble helt rødt i fiese.
Marius:" Yyy nei!! Selvfølgelig ikke!! Er du dum. Vi er ikke venner en gang!! Jeg liker ikke hun!!
Jeg viste at vi er ikke det,men jeg følte om noen tokk knivet i mitt hjerte. Han trenkte ikke å si det foran hele klassen. [HALO JEG LIKER DEG!!!]Tørrer bare kom fra øyet mitt. Jeg kunne ikke stoppe det. Jeg løpp så kjappt jeg kunne fra dette stede. Hvorfor kunne jeg tro at han kommer til å like meg. Jeg så bakk meg at Marius løpp etter meg. Jeg kunne ikke stoppe. Men han er mye kjappere. Han tokk hånda mi.
Marius:" går det bra??"
Meg:" hva tror du?"
Marius:" beklager jeg ville ikke si det, men det kom bare ut"
Meg:" hva ville du si da?" Jeg kunne ikke stoppe å gråte. Jeg gråt som en baby.
Marius:" det er ikke noe viktig. Kan du tilgi meg? Hverså snill. Det var ikke med meningen" og jeg så i de søte øynene hans. Skal jeg tilgi han eller glemme han for alltid? Hva skal jeg gjøre nå? Jeg elsker han jo.
_____________________
Dere skal bestemme om hun skal tidlig han eller glemme han for alltid. Lykke til