Når vi åpna døra så vi LISA som gråt. [Hva er det hun planlegger nå?]
Rektor:" Hva har skjedd mellom dere og min datter? Jeg venter på forklaringa"
Hva skulle vi si? Hva er det hun har planlagt denne gangen?
Marius skulle akurat si noe men han ble avbryt av....
Lisa:" Marius gjore ingenting. Det var bare Sara!!"
Jeg var helt sjokkert at hun skylte alt på meg. Jeg gjore jo ingenting.
Rektor:" ja vel. Marius gå ut"
Marius:" det var ikke hun sin feil det var meg, jeg låver"
Meg:" nei han lyver der var meg"
Lisa:" ja det var sara"
Ale sammen skrek på hverandre hvem som hvar sin feil. Vi holt på dette i 5 min.
Rektor:" HYSJ PÅ ALLE SAMMEN. Dere to skal være her etter skole å rydde hele gymsalen"
Meg og Marius: HVAAAA!!!"
Rektor:" vis dere blir ikke ferdi kommer dere aldri hjem"
Halo vår gymsalen er gigantisk. Men når jeg tenker på det. Jeg skal være alene med Marius. Aaaaaa.
Drrrrrrrrr
Rektor:" gå kjappt til klasserome. Og ikke glem å rydde også garderobe til gymsalen"
Jeg smilte til lisa mens rektor så, men i mitt hjerte var jeg dritt sur på lisa.
I mens jeg tenkte på det å rektor så ikke på meg lenger. Så jeg på lisa da jeg så at hun hadde late gråt. Og hun viste tunga til meg.
Jeg var dritt sur på Lisa at hun lata bare fordi at vi skal få noe arbeid i det hele tat.
Å nei det er siste time til meg og MARIUS skal jobbe samme. SAMMEN neeeeeei.
_____________________
Beklager at den delen var kort men jeg kommer ikke på noe. Håper dere likten delen XD