Hei jeg heter Sara. Jeg går i 8 klasse, snart i 9. Jeg ble mobba på flere år, bare fordi at jeg er adoptert, og er nerd. Jeg synes ikke det, men i min klassen gjøt de det. Bare fordi jeg har 6 og 5 i alle fagene, men det gjør ikke min venninne som heter Klara. Når noen mobber meg eller ler av meg, kommer hun alltid for å redde meg. Der er jeg glad for. Hun er så hjelpsom. Hun er pen, søt, kul og veldig populær. Hun har lyst blond hår, og alltid rødt leppene. Hun er bare perfekt. Hun har kjæreste til og meg. Jeg kjønner ikke ogsen hun klarer å få tid, til alle de. Jeg klarer ikke å få tid til hun engang. Det høres umulig, men det er sant. I dag får vi en ny gutt, og jente i klassen, jeg hørte at de er søsken. Jeg bryr meg egentlig ikke, fordi jeg vet at klassen min kommer å si stygge ting om meg til de, son at de kommer aldri til å like meg. Son er alltid, jeg ble vant til det. Så det er ikke noe vits, å prøve å få venner en gang. Vi hadde veldig spennene dag. Jeg liker å lære noe nytt, så alle dagene på skolene er gøye. Alle i min klassen syntes at jeg er rar, fordi jeg liker å lære. Mamma min(ikke ekte) sier at de er sjalu, fordi jeg får 6 i alle fagene, og jeg er så smart. Det tror ikke jeg på. I dag slutta vi kl.14:45. Jeg går alltid hjem, så jeg trenger ikke være stressa for å reke bussen. Men når jeg har gått ut fra skolegården, hørte jeg noe. Hva er det? Er det noen som roper på meg? Hører jeg navnet mitt? Hver er det som roper på navnet mitt? Er det Klara?