Del 11: Føler

341 16 1
                                    

Jeg var ikke klar til å si til hun at jeg er.....FORELSKA i Marius. Men er det mulig. At jeg er forelska i gutt som alle jentene liker? Vi er bare kjent i to dager. Men når jeg tenker på det. Så gjør han meg hver gang forvirra, når han snakker til meg. Han har Sååå søøte brune, glinsende øyer at det er ikke mulig å ikke se på de 10 min. Han er så kjekk. Og han hjelp meg i timen når alle lo. Ooo jeg vil ikke være forelska. Alle gutter er helt like, de har tre jenter alle på likt. Det er så slemt. Jentene vil at gutter skal bare være med en av de, ikke med alle sammen.( hvis du skjønner) Jeg hvet ikke om Marius er sån men alle gutter er helt like. Dette har jeg hørt fra Klara. Hun hadde 14 kjærester ,og hun hvet alt om dette. Hun er ekspert om sånne ting. Så jeg kan stole på hun.

NESTE DAG:

Idag er som vanlig. Eller kanskje ikke. Meg og Mari hvar hele tida sammen. De var dritt gøy. Hun var på snapchat og istagram.

Meg:" hva gjør du?"

Mari:" jeg er på insta og snapchat"

Jeg så veldig rart på hun. Fordi jeg hadde aldri hørt om snapchat og insta. Eller jeg har hørt men har ikke.

Mari:" yyy har du Insta og snapchat?"

Meg:" neeei" Hun tokk mobilen min å begynte å trykke noe og installere." Hva gjør du. Få mobilen min tilbake"

Mari:" du måå ha det. Da kan vi chate med hverandre. Hva vil du ha som brukernavn?"

Meg:" jeg Hvet ikke kanskje bare Sara"

Mari:" Neei du må ha noe kult. Hmmm. Ja kanskje - sweet girl-"

Meg:" Neei det passer ikke til meg"

Mari:" joo, Plissss" med det søte smilet.

Meg:" okej da"

Hun ga meg mobile min. Jeg het på snapchat det samme. Jeg la mobilen i lomma. Plutselig kjente jeg vibrasjon. Jeg tokk han å så hva som komm. Det var Marius. Han føler meg på insta. Jeg kommer til dø. Men ogsen viste han at jeg har Snap og insta? Med en gang Komm en ny ting på snapchat. Marius føler meg også på snapchat. Han er såååå søt. Selvfølgelig Mari også følger meg. Jeg føler begge to. Jeg kommer til å ha veldig gøy med de to. Dette er veldig nyt for meg.

Mari:" komm klokka snart skal ringe" og drad meg til klasserommet.

Min første kjæresteWhere stories live. Discover now