Marius hadde veldig lyst til å se denne kjolen. Mari og Marius ser på meg, og venter på svare. Mari tokk hånda mi å dradd meg på toalettet. Hun tokk med seg kjolen. Hva er hun gjør?
På toaletter:
Mari:" ta på deg denne kjolen.
Meg:" heee, nei jeg vil ikke. Jeg kommer ikke passer den"
Mari:" syntes du at den er stygg?
Meg:" Neiii, det er ikke det jeg mener.
Mari:" okej da tar du på deg den kjolen" Og løste døra. " du kommer deg ikke ut før du tar på deg denne kjolen"
Såå frek. Men da måtte jeg ta på meg denne kjolen. imens fant hun maskara og andre ting til fiese.
Meg:" jeg er ferdig" jeg ser mott hun. " hva er det du gjør"?
Mari:" såå fin du ble ta av sinne briller å sett deg ned.
Meg:" Men jeg kan ikke se uten briller"
Mari:" du skal ikke være såå lenge uten de. Slapp av" og hun tokk av brillene mine.
Okeeeej hva er det hun planlegger? Jeg kan jo ikke se noe. Plutselig kjente jeg noe på fiese.
Meg:" h...hva gjør du?
Mari:" jeg bare tar litt maskara og sminke på deg. Det blir veeldig fint"
Jeg hatt aldri maskara eller sminke på meg. Når hun begynte å sminke. Hvar veldig uvant. Jeg begynte å klø.
Mari:" ikke klø deg. Jeg vet at det er ubehagelig for deg"
Det klødde sykt. Men når jeg tenkte at Marius skal se på meg og kommentere kjolen min. Prøvde jeg ikke klø. Men uansett kommer dette veldig stygg.