Od zawsze czułem pustkę w swoim życiu, a tą pustką było brak miłości. Nigdy nie doznałem czegoś takiego, jak przytulanie się z partnerem/partnerką, oglądanie razem filmów i seriali, nawet od rodziców nie dostałem miłości.
W całym swoim życiu nie byłem nawet w kimś zakochany, przez co czułem się samotny. Nie no, może tylko raz byłem zakochany ale to był krótki czas.Chociaż miałem sporo znajomych, tylko dwoje z nich zawsze mi pomagało w sprawach miłosnych, rodzinnych a nawet psychicznych. Nasza przyjaźń rozwijała się z każdym zdaniem i nadal się rozwija.
W naszej przyjaźni była jeszcze jedna osoba, ale on się wyprowadził razem z rodzicami parę lat temu. Niestety nie pamiętam jego imienia ale nazwisko już tak-Han. Tęskniłem za nim i nadal tęsknię, ale muszę się pogodzić z tym, że już go nie zobaczę.
Przez pewien czas byłem zakochany w tym chłopaku, ale z tego co widziałem chyba tego nie odwzajemniał.
Hyunjin i Felix zawsze mówili, że to odwzajemnia ale okazało się, że miał już kogoś. Przez to wszystko moje uczucia powoli zanikały aż w końcu zanikły w całości.Po całym tym zdarzeniu przestałem wierzyć w miłość i się już nigdy nie zakochałem. Tak, Lee Minho, najbardziej popularny chłopak w szkole zakochał się w swoim życiu tylko jeden raz.
Stałem się popularny tylko przez to, że jeden uczeń ujawnił moje konto na instagramie, które miało pozostać anonimowe.
W sumie to była też trochę moja wina, ponieważ wrzuciłem swoje zdjęcie nie patrząc, na jakim koncie jestem.
Zorientowałem się dopiero po paru godzinach, przez co parę osób to widziało, ale usunąłem od razu gdy wszedłem na instagrama.Lee..Cats..lover
•seoul, South korea❤️ 💬
Polubione przez: Makapaka6921 i 24 innych
Lee..cats..lover 🤭😻
Zobacz wszystkie komentarze: 11Americanoo._ Lee, nie to konto
Brownie..boy_felix Lee, nie żeby coś ale chyba wrzuciłeś na nie to konto.
Moi przyjaciele jeszcze zadzwonili do mnie, że wrzuciłem nie na to konto.
Musiałem się po tym tłumaczyć przed klasą, ale mi nie uwierzyli i tak właśnie stałem się popularny.
__________________________________Elo elo kochani. Nudzi mi się więc zaczynam pisać książkę.
Zamierzam zrobić niektóre sytuację z mojego życia ale jeszcze nad tym pomyślę. Rozdziały postaram się dawać w każdy weekend, ale nie obiecuję, bo mogę nie mieć czasu bądź pomysłu.Miłego dnia/wieczoru/nocy <33
CZYTASZ
Our first date || MINSUNG
FanfictionChłopak o imieniu Lee Minho poszukuje miłości swojego życia. Pewnego dnia poznaje pewnego chłopaka o twarzy podobnej do wiewiórki. Jak się okazuje, chłopak, którego Lee poznał był jego najlepszym przyjacielem z dzieciństwa, w którym się podkochiwał...