JisungPierwszy dzień w nowej szkole jednak nie był taki zły, jak mi się wydawało.
Moja nowa szkoła nie jest ani mała ani duża, ale łatwo się w niej zgubić jeśli jest się nowym dlatego właśnie wszędzie chodziłem z Felixem lub Minho.Myślałem, że będzie tutaj tak samo jak w mojej starej szkole albo nawet gorzej.
°°°📖°°°
Siedziałem w moim pokoju i bez celu szukałem czegoś, czym mogę się zająć.
Nie miałem nic do roboty dlatego
cholernie mi się nudziło.Usłyszałem powiadomienie z mojego telefonu, więc od razu rzuciłem się na łóżko i złapałem telefon.
17:24Lee..cats..lover
Hej Jisung
Co robisz?Quokka..uwu
Nudze się
A coLee..cats..lover
Mogę do ciebie przyjść?
UsuniętoNic. Po prostu mi też się nudzi, a
wszyscy są zajęci.Quokka..uwu
EJ.
przyjdź do mnie.
PLZ
BłagamLee..cats..lover
Dobra, przyjdę.
Wziąść ci coś ze sklepu?Quokka..uwu
Nope! Nic nie potrzebuję ^^
CzekamMinho
Mimo, że młodszy nic nie chciał, to i tak kupiłem mu parę rzeczy.
Byłem coraz bliżej jego domu, a moje serce biło coraz szybciej.
Niby to uczucie jest przyjemne, ale gdy wiem, że TA osoba tego nie odwzajemnia to trochę boli.W sumie to skąd mogę wiedzieć, że Jisung nic do mnie nie czuje?
Po paru minutach szukania jego domu, w końcu znalazłem odpowiedni.
Gdy już miałem zapukać do drzwi, to trochę się zawahałem..
Serce waliło mi jak szalone, a w brzuchu miałem stado motylków.
W końcu zapukałem parę razy do drzwi wejściowych młodszego chłopaka, a on otworzył mi je prawie w tej samej chwili.°°°📖°°°
Jest już grubo po północy, a ja i Jisung oglądamy jakieś filmy na yt.
Dokładniej jest już 02:49, a rano mamy szkołę. W sumie to co się może stać, jeśli opuścimy jeden dzień? Raczej nic.-Ej, Minho
Zamruczał młodszy, na co podniosłem głowę i spojrzałem na niego.-Hmm?
Mruknąłem.-Spać mi się chce
Powiedział po chwili śpiący Sungie.-W takim razie chodźmy już spać.
Odpowiedziałem, jednocześnie zdejmując laptopa z moich kolan i kładąc go na szafce nocnej Jisunga.Po jakiejś godzinie oboje spaliśmy już jak zabici, ale mogłem doskonale poczuć to, że młodszy się we mnie wtula.
Gdy wstałem było około dziewiątej rano, a Jisungie nadal spał.
Przez to, że wtułał się we mnie bardzo mocno, nie mogłem się w ogóle ruszyć.Młodszy poluzował po chwili trochę uścisk, przez co mogłem w końcu sięgnąć po telefon i zrobić mu zdjęcie.
Wygląda tak słodko i uroczo gdy śpi.. Normalnie anioł.Jak tak na niego patrzyłem, to miałem ochotę go pocałować, ale niestety musiałem się powstrzymać. Nie jesteśmy parą, a gdybym go pocałował gdy śpi, to od razu by się obudził.
Z jakieś trzydzieści minut później Jisung zaczął delikatnie pomrukiwać, co oznaczało, że się chyba w końcu budzi.
Wygląda strasznie uroczo..
°°°📖°°°
Lee..cats..lover
•Seoul, South Korea❤️💬
Polubione przez: Americano_. i 186 innych.
Lee..cats..lover Sungie, przepraszam, ale wyglądasz uroczo gdy śpisz 😍Zobacz wszystkie komentarze:127
xSeung..minniex nmg ale uroczy
I.N__Jeongin słodko
__📖📖__
Jeśli Jisung to zobaczy, to mnie zabije.
____________________________________
No siemka ^^
Postanowiłam, że zrobię mini maraton czy coś w tym stylu i od razu opublikuję parę rozdziałów.Ogólnie dziękuję też za głosy (te gwiazdki) i za to, że w ogóle ktoś to czyta. Daje mi to motywację do dalszego kontynuowania tego ff.
!!BŁĘDÓW NIE SPRAWDZAŁAM!!
CZYTASZ
Our first date || MINSUNG
FanfictionChłopak o imieniu Lee Minho poszukuje miłości swojego życia. Pewnego dnia poznaje pewnego chłopaka o twarzy podobnej do wiewiórki. Jak się okazuje, chłopak, którego Lee poznał był jego najlepszym przyjacielem z dzieciństwa, w którym się podkochiwał...