2

517 33 60
                                    

Wróciłem ze spotkania z znajomymi i od razu ruszyłem do pokoju, żeby porobić coś na telefonie.
Włączyłem telefon, a po wpisaniu kodu, ujrzałem aplikację "first date" O której zapomniałem. Otworzyłem wspomnianą przed chwilą aplikację i postanowiłem w końcu napisać do tego chłopaka.

Lee..cats..lover
Hej, chcesz się poznać?

Quokka..uwu
Czesccc!! Ofc

Lee..cats..lover
W takim razie jak masz na imię?

Quokka..uwu
Jestem jisung.
A ty???

Lee..cats..lover
Jestem minho.
Ile masz lat?

Quokka..uwu
17 ^^
A ty ile masz??

Lee..cats..lover
19

Quokka..uwu
Oh czyli w takim razie muszę
Mówić do ciebie hyung ^^

Lee..cats..lover
Ta.
Face reveal?
Znaczy wiem, że mamy
Wstawione jedno zdjęcie
Żeby wiesz co ale i tak.

Quokka..uwu
Wiem, o co ci chodzi.
I ofc, możemy zrobić face reveal!!
Ja pierwszy.

Tak, wiem, jestem piękny <33

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Tak, wiem, jestem piękny <33

Lee..cats..lover
Dobra
Teraz ja

Ja też jestem piękny

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ja też jestem piękny. Może nawet
piękniekszy od ciebie

Quokka..uwu
Omg, Ej dobra serio jesteś ładny :o
Nie żebym coś sugerował ale wiesz..

Lee..cats..lover
Ta, wiem.
Dobra ja musze spadać.
Napiszę później, pa!!

Quokka..uwu
Okejj!! Papaa

Ten chłopak jest wyjątkowy. Dopiero co go poznałem, a już czuję się do niego przywiązany, jakbym znał go co najmniej parę lat.

Był trochę podobny do mojego starego obiektu westchnień, czyli Hana.

Zastanawiam się, dlaczego gdy z nim piszę to czuję jakieś takie mega dziwne uczucie, które nie daje mi spokoju..
Gdy go widzę, czuję się jakby chciało mi się wymiotować, ale nie chodzi mi, że w takim złym znaczeniu. Tak, jakby mój żołądek robił fikołka, a moje serce waliło jak nie wiem co. Zakochanie jest raczej niemożliwe, ponieważ dopiero co go poznałem. Nawet nie słyszałem jego głosu ani nic.
Więc w takim razie co się ze mną dzieje?
Sam nie wiem, ale prędzej czy później się dowiem.

Gdy już przestałem przeglądać różne strony, poszedłem do łazienki, by się wykąpać, a następnie zszedłem do kuchni. Na kolację zrobiłem sobie naleśniki, które u mnie akurat były już jakąś tradycją.

Skończyłem jeść i poszedłem się położyć i w końcu oddać się w świat snów.


_____________________________
Boże przepraszam, że takie krótkie rozdziały są na razie, ale nie mam pomysłów i dodatkowo piszę te rozdziały po północy. Teraz jest 2 nocy a ja jestem zmęczony po 2 dniach nie spania wgl więc przepraszam jeśli są jakieś błędy. Gdy będę miał czas to sprawdzę czy ich nie ma.

Miłego dnia/wieczoru/nocy ❤️

Our first date || MINSUNGOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz