Hatırlatma=Geçen bölümde Bedir ve Caner Kavga etti.Cansu yeni gelen müdireyle tatsız atışmalar yaptı.Bedir'le arası bozuldu.Caner ve Cansu arasında bir şeyler olduğunu sanan Bedir yeni gelen bir kızın yanına oturdu.
Multimedia'da= Yeni gelen yavrumuz asdjahd Ve Pinhani- Sevmekten Usanmam şarkısı sizlerle. Lütfen sonlardaki siyahla yazılanlarda açıp dinleyin.
İyi okumalarr.
Üçüncü dersteydik ve Bedir hala o sarışının yanında oturuyordu.Arada fısır fısır bir şeyler konuşuyorlardı ve tüm bu olanlara kızgınlıkla bakıyordum. Kapının hayvanca tıklatılmasıyla sıçradım. Hangi gerizekalı bu derece hayvanlaşabilir?
''Gel!''
Kapı yavaşça açıldı. Ve gördüğüm manzarayla İsmail YK'nın 'Allah Belanı Versin' şarkısı içimde adeta öküzleşerek beynime saldırdı.
Allah belanı versin.
Allah seni kahretsin
Bana gelen sana gelsin yaa
Kapıda kimi mi gördüm? Bir Francisco Lachowski olmasa bile onun kadar taş olan ama tam anlamıyla gerizekalı olan, kas yığını bir CANER!!!
Cidden Francisco ve Caner ne kadar benziyor.
Caner'in içeri girmesiyle ağzım açık etrafa bakındım. Resmen etraftaki sesleri duyamayacak derecede kulağım çınladı. Öğretmen Caner'le bir şeyler konuşuyordu.İşaret parmağıyla benim oturduğum sırayı gösterdi. Caner oturduğum sıraya doğru gelip yanıma oturdu.
''Biraz daha ağzını açarsan buradan midene inip son yediklerinin sindirilişine tanık olacağım.'' deyince ağzımı kapattım. Ama hala şaşkındım. Ne yani bu sınıfta mı- Ah hayır bir de üstüne üstlük yanımda oturuyor.
Göz ucuyla Bedir'e baktığımda gözlerini devirip eliyle saçlarını çekiyordu. Az sonra bize doğru baktığında bakışları Caner ve benim aramda zıplayıp duruyordu.
Açık konuşmak gerekirse şuan ciddi anlamda tırsıyorum.
Bedir sınıfta bile kavga çıkarabilirdi. Benim için....
Etrafa biraz daha bakınca bizi izleyenin bir tek Bedir olmadığını anladım.
''Önünüze dönün! Haylazlar. Okulun ilk gününden kaytarmak he! Sıfırı basarım vallahi!'' Büyüksün Habibe Kaptan!!
Habibe öğretmen dediğim dedik bir öğretmen olduğu için ona bulaşmamak sizin için en hayırlısıdır. Sıfır veririm dediyse kesin verir. Okulun ilk günü olsa bile.
Herkesin önüne döndüğüne emin olduğumda dişlerimin arasından sinirli ve sessizce;
''Ne işin var bu okulda?!'' dedim.
''İzin almadım senden dimi büyük hata cidden.''
''İntikamım acı olacak. Önce kedimi kovaladın.Sonra yanağımdan makas aldın, hem de herkesin içinde. Daha sonra ise sevgilimle beni ayırdın.''
''Bak kedini kovaladım evet ama o da bahçemizdeki toprağı eşeledikten sonra sıçtı ve kapatmaya cüret bile etmeden kıçını sallaya sallaya gidiyordu.Sinirlendim ve kovaladım. Yanağından makas aldığımda ise hey istedim ve aldım nesi var bunun?'' Nesi varmışmış. Gerizekalı rezil ettin beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımdan Bir Parça
Teen FictionAdam sevdi, kadın sevdi. Mutlu oldular. Yeniden doğan bir insan gibi birbirlerine sımsıkı sarılıp her zorluğu birlikte aştılar. Kavgaları hiçbir zaman uzun sürmedi. Kıyamadılar birbirlerine, seviyorlardı çünkü. **** Adam gitti, kadın kal...