Kahvemiz bittiğinde yenisini yapmak için mutfağın yolunu tuttu. Bende biraz etrafı karıştırmanın mahsuru olmaz diye düşünüp araştırmama başladım. Buraya boşuna gelmemiştim sonuçta. Kitaplarını karıştırırken alt rafta bir kutu buldum. İçini açtığımda Caner ve bir kızın bulunduğu sarmaş dolaş fotoğraflar vardı. Büyük ihtimal kaybettiği sevgilisiydi. Fotoğraflardan birinin resmini çekip kutuyu karıştırmaya devam ettim. Bir defter buldum ve içini açıp son sayfasına baktığımda '' Seni benden alan o kadını bulup yaşadığı her günü zehir edeceğim.'' yazdığını gördüm. Bu gerçekten ürkütücüydü. Daha fazla oyalanmadan kutuyu yerine koydum ve yerime oturdum. İki dakika sonra Caner geldiğinde sıcak olan kahveleri sehpaya koydu.
''Onu özlüyor musun?''
''Tahmin edemeyeceğin kadar çok.''
''Bu evde yalnız mı yaşıyorsun? Yani bir ailen yok mu demek istedim.''
'' Benim ailem Zeynep'di. Onu benden aldıklarında yalnız adam haline dönüştüm. Başka kimsem yok.''
''Bu çok kötü bir şey. Umarım her şey istediğin gibi olur.'' dediğimde cevap vermedi ve kahvesine odaklandı.
Bir saat sonra Caner'in evinden çıktığımda havanın karardığını, yağmurun ise dindiğini fark ettim. Ne yapacağımı bilemez halde bomboş sokakta dolaşmaya başladım. Telefonun çalmasıyla Duru'nun aramasını kabul edip telefonu kulağıma götürdüm.
''Nasılsın?''
''Berbat''
''Bize gelsene annemler evde yok baş başa yemeğe çıktılar'' deyip güldü.
'' Olur, eve gitmek istemiyordum zaten. ''
''Tamam o zaman bekliyorum.''
---------
Bir saat sonra Duru'ların evinin önündeydim. Zili çaldım, kapıyı açan Bedir'e şaşkınlıkla bakıp arkamı döndüm ve sinirle yürümeye başladım. O eve girmeyecektim, hiçbir kuvvet beni kararımdan döndüremezdi.
''Cansu, senin geleceğinden haberim yoktu. İstemezsen ben giderim.''
''Hiçbiriniz bir yere gitmiyorsunuz, yürüyün içeri bugün tartışma yok'' dedi Duru. Yankı da buradaydı, katılırcasına başını salladı.
Bedir'e bakınca kararımdan vazgeçtim ve içeriye girip kendimi koltuğa attım.
''Eee, napıyoruz?''
''Sessiz sinema'' diyen Yankı' ya gözlerimi devirdim.
''Tamam oynayalım hadi.'' dedim. Ben Duru'yla, Yankı Bedir'le takımdı.
İlk biz başlıyorduk, kelimeyi kulağıma fısıldadılar ve anlatmaya başladım. Bizim Bedir'le izlediğimiz bir filmdi, 'Kasım'da Aşk Başkadır'. Duru kelimeyi bildikten sonra sıra onlara geçti. Bir onlar bir biz biliyorduk ve bu iyice sıkıcı bir hal almaya başlamıştı. Kaybeden kazanan takımı bara götürüp eğlendirecekti. Sonuç olarak onlar kaybetti ve bara doğru yol aldık.
--------------
Bara vardığımızda içkileri söylediler ve sohbet etmeye başladık.
''Baksanıza birazdan karaoke gecesi başlıyormuş. Bence biz de katılalım.'' diyen bir Yankı beklemiyordum.
''Bana uyar'' dedi Bedir.
Sonuç olarak karaoke gecemiz başlıyordu. İlk önce Yankı söyleyecekti. Duman- Bal şarkısını söyledikten sonra sıra Bedir'e geldi. İşte o an içime bir cam battı sanki. Çünkü Sezen Aksu- Git şarkısını söylemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımdan Bir Parça
JugendliteraturAdam sevdi, kadın sevdi. Mutlu oldular. Yeniden doğan bir insan gibi birbirlerine sımsıkı sarılıp her zorluğu birlikte aştılar. Kavgaları hiçbir zaman uzun sürmedi. Kıyamadılar birbirlerine, seviyorlardı çünkü. **** Adam gitti, kadın kal...