Sunt fericita. Astazi pentru a doua oara merg in fata altarului si ce este cel mai frums este ca merg pentru acelasi barbat. Si nu ma duc singura acolo, ma duc impreuna cu rodul iubiri noastre. Sunt insarcinata in doua luni. Inca nu stim daca e fata sau baiat stiam doar ca e primul dar nu si ultimul.
Am emotii, emotii mari de tot. Imi e teama, si nu stiu de ce. Si prima oara am avut emotii dar acum sunt emotii diferite. Sunt emotii de bucurie care imi fac inima sa tresare. Sunt in fata oglinzii.Ma privesc. Sunt frumoasa, si nu pentru ca am aceasta rochie simpla, ci pentru ca am zabetul ce arata asta.
- Esti gata?
Tata a aparut in fata usii. L-am privit tragand aer in piept si am dat din cap semn ca da. Da, si eram pregatita.
La bratul tatalui meu am coborat in gradina. Nunta o tineam acum in gardina casei parintilor mei din Miami. S-au mutat aici si ne-au lasat nou casa lor. Era o nunta simpla doar cu prieteni apropiati noua.
La bratul tatei mergeam pe covorul rosu privind la cei din jur. Am putut sa o vad pe mama care de data aceasta era foarte emotionata, am putut sa o vad pe Barbara care mi-a zambit aici era si Amelie, ma bucuram ca am putut sa las dusmania in urma si am realizat ca poate fi de treaba,si nu in ultimul rand pe George. Da, venise aici doar pentru a fi langa noi in acest moment minunat. Ochii lui verzi mi-au dat incredre si m-au facut sa privesc inainte.
Daniel statea acolo asteptandu-ma. Era atat de emotionat. Am zambit. Tata m-a lasat langa el:
- Daca data trecuta ti-am inmanat-o pe fiica mea din cauze egoiste acum ti-o dau din inima, si vreau sa ai grija de ea si de nepotelul meu.
- Voi avea.
Daniel mi-a luat mana si astfel acum eram fata in fata ascultand ceea ce zice preotul. Ii priveam ochii albastrii si nu imi venea sa cred cat am ajuns sa-l iubesc pe omul acesta.
Acum era randul juramintelor noastre. Daniel a luat vergheta si mi-a pus-o pe deget:
- Nu stiu ce sa jur. Poate doar ca am sa te iubesc venic atat pe tine cat si copii ce urmeaza sa vina. Jur ca nu am sa iti mai vad niciodata ochii inlacrimati din cauza mea. Jur ca am sa fiu langa tine in fiecare dimineata sa iti vad zambetul. Jur ca am sa te tin de mana cand va fi furtuna si soare...Jur...Jur ca iti voi pune lumea la picioare...
Daniel a impins verigheta pe degetul meu. Acum era randul meu:
- Jur ca am sa te iubesc venic Daniel, jur ca am sa am incredere in tine. Jur ca am sa fiu langa tine in toate acele momente grele. Jur ca am sa te fac sa regreti daca vei mai indrazni vreodata sa ma dezamagesti - Daniel a inceput sa rada- jur... jur ca voi fi acolo sa privesc lumea de langa tine.
Am impins usor inelul care se potrivea perfect.
- Puteti saruta mireasa.
Daniel s-a apropiat de mine sarutandu-ma usor. Daca prima oara stomacul meu era plini de fluturi ei bine acum erau milioane dintre acestia. Era perfect, noi doi, pardon trei, eram perecti si asa avea sa fim de acum inainte. Indiferent de ce nu se va intampla noi doi vom fi aici pentru copii nostri si pentru noi!
SFARSIT
Multumesc mult celor care ati citit aceasta poveste. Sper ca va placut si acum la sfarsit imi cer scuze pentru greselile pe care le-am avut. Ma bucur ca va placut si ca ati trait alaturi de persoanejele mele in lumea lor fantastica:) Kiss you all!
CITEȘTI
Love and Obligation
Lãng mạnO casatorie cu un barbat bogat, frumos si dorit de altele ar schimba viata oricarei femei in bine dar nu si ei. O casatorie din plictiseala si din dorinta tatalui care nu o incanta de loc. Un barbat care poate avea orice femeie isi doreste si c...