O saptamana , doua , trei , patru , nu le-am inumarat . Am trecut ceva saptamani de cand sunt doamna Moor. Si chiar daca ar fi trebuit sa ma obisnuiesc cu lucrul asta , pe zi ce trece imi dau seama ca greseala mai mare ca asta nu am facut niciodata.
In ceea ce il priveste pe Daniel e , nu stiu , un copil razgaiat care nu face nimic altceva de cat sa se bucure de viata . Cine nu ar face asta pana la urma si la coada? Ma bucur totusi ca imi respecta statutul de sotie si isi tine ascunse toate aventurile amoroase de o noapte sau chiar de cateva saptamani. Suntem doi straini care uneori isi mai aduc aminte unul de altul. Incerc sa uit de ceea ce am acasa si sa ma dedic muncii. Sunt un avocat ocupat cu procese si pe langa asta si munca de la firma. Macar acolo ma pot simti bine.
Inca locuim in imensa casa si pe deasupra aveam si menajerele angajate de el acum ceva saptamani. Nina , cea tanara , nu are de cate 21 de ani . O fata chinuita de mica si care acum isi intretine surioara mai mica. M-am apropiat de ea si stiu sigur ca nu e un spion ca si cotoroanta de Doroty. Chiar daca in fata mea se comporta normal si aculta tot ceea ce zic stiu ca seara trece mai intai pe acasa pe la soacra mea spunandui ce s-a intamplat . De unde stiu? De la Nina , care e un spion dublu. Ma bufneste si rasul cand ma aud cum vorbesc . Sunt in razboi cu soacra mea si ce mai razboi , tianand cont ca ii ador fiul si ca ador ca ii sunt sotie.
Am foarte bucuoroasa sa gesesc in tatal lui Daniel un om asemanator mie , fara prea mai pretentii de la viata si foarte de treaba. Cu siguranta fiul lui nu seamana cu el , sau poate nu i-am cunoscut eu cu adevarat pe niciunul dintre ei ca sa stiu care cum e.
Fiind infundata in gandurile mele am uitat ca ma aflu in sala de judecata. Am fost trezita de ciocanul judecatorului care a anuntat sfarsitul procesului si astfel cel impotriva caruia eu si clinenta mea am deschis un proces a fost acuza. 13 ani de inchisoare pentru abuz de minori. Eram fericita ca facusem dreptate pentru micuta care la doar 6 ani fusese abuzata de "unchiul" ei .
Nu intru foarte des in sala de judecata pentru ca nu imi place , dar cand sunt cazuri in care oameni mai putin puternici sociali sunt pur si simplu calcati in picioare de oameni cu o anumita statura si nu au posibilitatea sa se apere , o fac si ma lup ca o leoaica pentru ei , pentru ca nu suport oameni inganfati si plini de ei.
Am iesit din sala de judecata plina de emotii si destul de fericita. Eram imbracata intr-o rochie albastra mulata pe corp si in picioare o pereche de pantaloni cu un toc negri. Eram adepta elegantului , placandu-mi sa arat bine indiferent de situatie. Parul blond imi cadea pe umeri putin ciufulit.
Trebuia sa iau un taxi ca sa ajung la firma . Am masina , dar nu imi place sa circul prea mult cu ea . Am prostul obicei sa vorbesc la telefon in timp ce conduc si cand eram mai mica am avut parte si de cateva accidente, slava cerului , nu grave.
Cand ma pregateam sa fac semn unui taxi o masina se opri in fata mea. O bijuterie pe roti neagra. Iubeam masinile si puteai sa imi pui orice masina in fata si eram in stare sa iti spun pana si anul fabricatie. Si cum sa nu recunoc eu un Bentley Continental?
Geamul se lasa incet . Mmm , interesant , m-am aplecat pentru a vedea cine conduce si ma bufnit rasul atunci cand l-am vazut pe George. Eu si George ne-am apropiat destul de mult in ultima vreme . Lucram in acelasi domeniu , fiind amandoi avocati . Si atunci cand vine vorba de contracte ce tin de ambele firme nu putem face nici o miscare unul fara celalalt.
- Va duc undeva domnisoara?
- Doamna , te rog frumos.
- Imi pare rau , dar nu imi vine sa cred ca sunteti casatorita.
- Ba uite ca sunt .
- Ah , ce pacat si eu care vroiam sa va duc pe luna si pana inapoi crezand ca asa am sa te cucersc.
CITEȘTI
Love and Obligation
RomanceO casatorie cu un barbat bogat, frumos si dorit de altele ar schimba viata oricarei femei in bine dar nu si ei. O casatorie din plictiseala si din dorinta tatalui care nu o incanta de loc. Un barbat care poate avea orice femeie isi doreste si c...