son /liveforyang

85 8 2
                                    

Arkadaşlar artık muhtemelen bölüm filan gelmeyecek sizi habersiz bırakmak istemiyorum. En azından okuyan üç-dört kişinin haberi olsun.

Ülkemizde meydana gelen depremden sonra gerçekten sevdiğimiz insanları kaybettik, muhtemelen bunu okuyan insanlarında kayıpları vardır, başınız sağolsun.

Depremden sonra random bölümler yayınladım taslaklarımdaydılar zaten.

Öncelikle bu ficin aslımda ilham kaynağı liveforyang kendisiyle tanışmıyordum ancak fic büyük oranda bad blonde'dan esinlenmişti, fark etmişsinizdir belki. Ela benim üzerümde belki yıllar sonra bile geçmeyecek hisler bıraktı. Ölümünü hala atlatabilmiş değilim, kitaba bölüm yazmak benim için bir işkence artık. Gözlerim doluyor bunu yazarken, kabullenmesi çok zor.

Bana bu denli ilham olduğu için ona çok minnettarım, jeongin karakteri kendimden ilham aldığım bir karalterdi ve Ela sayesinde ben bu karakteri kelimelere dökebildim. Ailes yakınları ve sevenleri için ne yapabilirim inanın bilmiyorum ama onu severek takip eden insanlar için bu fici bırakabilirim belki.

Atlatamadım, atlatamayacağız muhtemelen. Her yazdığım cümle onun sayesindeydi, ona olan saygımdan da bu fici yazmayı bırakıyorum. Yazamıyorum da artık, promises bile dinleyemiyorum belki de.

Düşüncelerim karman çorman ve buraya düzgünce aktaramadığım için üzgünüm ama bu bir son.

Mekanın cennet olsun Ela.
Sevenlerine ve aile yakımlarına da baş sağlığı diliyorum...

be quiet and drive (far away), hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin