Második fejezet

170 7 0
                                    

Ofelia

- Kicsim gyere, mennünk kell! -Ordította anya az ajtó előtt állva.

- Már is megyek! -Ordítottam vissza. A tükör elé álltam és felkötöttem lófarokba a hajamat. Egy kék színű trikó és fekete farmer rövidnadrág volt rajtam.

Elővettem a kistáskámat amibe még néhány holmit belepakoltam. A vállamra akasztottam, majd elindultam az alsó szintre. Anya már türelmetlenül várt az ajtóban.

Felhúztam gyorsan a cipőmet, hogy tényleg ne sokalljon be. A felüljárón lévő mercedesbe ültünk be, majd egyenesen a repülőtérre mentünk.

Az úton végig zenét hallgattam és az autópályán elhaladó autókat figyeltem. Anya valamit elkezdett mondani, majd egyszer csak kirántotta a fülest a fülemből.

- Mint ha egy süketnek beszélnék! - Morgott mire én kikapcsoltam a zenét és ránéztem.

- Most már figyelek, most mond! - Néztem tovább rá amikor is végre belekezdett a mondandójába.

- Hamarosan oda érünk a repülőtérre! És csak tisztázni szeretném veled, hogy Bahrainbe nem a tengerpartra megyünk a lábunkat lógatni!

- Micsoda? Azért jöttem el veled, hogy végre lehessen egy közös nyaralásunk!

- Figyelj rám kincsem! Ez munkával kapcsolatos!

- Várj! Bahrainbe próbálsz munkát szerezni? Ez elképesztő, miért csak most mondod? - Mosolyodtam el ennek hallatán.

- Azt hiszem, hogy a többit még elég később megtudnod! Lesz ott egy személy aki...

- Ki lesz ott anya? - Kezdtem el gondolkozni, hogy vajon ki lehet az a személy, de anya nem firtatta tovább ezt a beszélgetést.

- Jó akkor ne válaszolt. - Nyomtam vissza a fülest a fülembe, de nem sokáig mert egy pár perc múlva megérkeztünk.

A csomagjainkat kiszedtük és elkezdtük magunk után vonszolni. Bementünk a reptérre.

Átmentünk a kapun, ahol átvizsgálnak minket. Én persze beriasztottam, mert elfelejtettem levenni a cipzáras pulóverem.

Gyorsan azt is levettem és a csomagomhoz tettem. Egy drogtesztet is végeztek rajtunk egy kis tesztcsíkkal és mivel nem volt nálunk semmiféle kábítószer tovább mehettünk.

Tovább engedtek minket és mivel még volt időnk a gép indulásáig addig szét néztem néhány üzletben.

Utána azt figyeltük, hogy hányas kapuról indul a mienk. Beálltunk a sorba és az útlevelünk felmutatását követően mentünk is elfoglalni a helyünket.

Én az ablak mellé ültem, hiszen imádok a repülőről kinézni. Az út jól telt, néztem egy filmet ami elég szórakoztató volt.

A gépünk leszállásra kész volt így mindenki visszaült a helyére és bekötötte magát, majd azt várta, hogy landoljon a gép.

Amint ez megtörtént a csomagjaink megszerzése után elindultunk, hogy hívjunk egy ubert ami elvisz minket a hotelhez.

________________________________

TENGERSZEM|| MICK SCHUMACHERWhere stories live. Discover now