Média nap/ csütörtök
Csak délután kellett kimennünk a pályára, így ebéd után indultunk közösen Mickkel, és sajnos a "csaja" Samantha is jött így elkell viselnem őt egész nap.
Ha ölni lehetne a szemmel akkor már mind a ketten halottak lennénk. Próbálom tartani a számat, de egyszerűen nehéz, mert legszívesebben beköpnéd.
Mikor már odaértünk az első interjú helyhez akkor a csaj Mick nyakába borult, és elkezdte csókolgatni. Azt hittem elhányom magam, de inkább addig oda sem néztem.
Nagyon fárasztóak voltak az interjúk megint a riporterek jöttek azokkal a hülye kérdéseikkel amitől már én is kivagyok. Hogy nem bírják befogni a pofájukat?
Estére egy bulit szerveztek a város legjobb discojában, amúgy nem értettem hogy miért pont csütörtökre tették a bulit.
Este egy piros ruhát vettem fel egy fekete magas sarkúval. Egy kicsit sminkeltem, és hajamat kivasaltam.
Jade-vel, és Landoval mentem a buliba, mert Mick Samanthaval ment. Egy fekete furgon vitt el minket a helyszínre.
Már kintre lehetett hallani a dübörgő zenét. Egy inas állt a bejárat előtt egy névsorral a kezében. Megkeresett mind hármunkat a listában, majd kipipált minket és tovább engedett minket.
Egy kis beszélgetés után sörpinpongoztunk. Oda gyűltek a párok, és mivel nekem nem volt párom csak nézőnek álltam oda.
-Hölgyem nincs kedve játszania velem? - Szólított meg egy ismerős hang és egyből tudtam, hogy az Mick.
- Uram, ha ön szabad akkor természetesen! -Mosolyogtam rá, majd körül néztem, mert nem láttam sehol Samanthát.
- Samantha? Ő hol van? - Kérdeztem egy kicsit boldogan.
- Összevesztünk, azért mert nem készült el időben és én rászóltam, hogy ez nem egy olyan dolog ahová elég holnapután odaérni, és besokallt, majd utánam ordította, hogy milyen idióta vagyok. - Fújta ki a levegőt.
Ez persze nekem nem tetszett és majdnem otthagytam a bulit, hogy megtéphessem azt a nem mondom mit...
Próbáltam inkább a piában elfojtani a düh érzetemet. Lehúztam vagy kettő felest, majd mi következtünk a sörpinpongban.
Nekem nem sikerült bedobni egyet sem viszont Mick bedobott nekem kettőt is. Amikor megfogtam a pohár sört mindenki ordibálni kezdett.
- SHOOT SHOOT SHOOT SHOOT! -És sikeresen lehúztam amire nagy tapsvihar tört ki.
________________________________
Sziasztok! Sajnálom, hogy ilyen sokára tudtam kitenni az új részt, de nagyon elfoglalt voltam az utóbbi időben. Most itt vagyok a második nyaralásomon és nem tudom, hogy a következő rész mikor lesz látható. Próbálom írni a hotelben, és a strandon is! Remélem még a héten megtudok írni egy részt!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
TENGERSZEM|| MICK SCHUMACHER
ФанфикOvis legjobb barátok, majd ovis szerelmek. Több, mint tizenöt év elteltével újra találkoznak, és lassan elkezd közöttük kialakulni valami amire nem számítanak. Ofelia és Mick története.