Tizenhatodik fejezet

67 3 0
                                    

Portugália/ versenynap

Nagyon izgatottak voltunk a mai nap miatt, hiszen elég ritka az ilyen alkalom, hogy egy haasal az 5. pozícióból kezdhetsz.

Már reggel elég ideges voltam, és már rettegtem, hogy vajon hogy fog sikerülni a verseny. Nagyon remélem, hogy nem fog kiesni, és hogy sikerült pontot szereznie.

Felöltöztem a csapat ruhába, majd kisminkeltem magam, és lementem az étterem részre.

Már láttam, hogy ott ültek lent Landoék ezért odaköszöntem nekik. Mivel az ideg miatt nem bírtam enni ezért csak egy kávét ittam meg.

Még visszamentem a hotel szobába összetenni néhány cuccot amit akarok magammal hozni a pályára.

Úgy gondoltam mielőtt jönne a transzfer azelőtt sétálok egyet.

Bedugtam a fülembe az airpodsomat, majd elindítottam az egyik playlistemet spotifyon. Nem volt sok időm sétálgatni kb egy fél órám.

Visszasétáltam a hotel elé ahol már ott várt a transzfer szóval gyorsan beültem. Kivitt a pályára, majd a csapatboxhoz mentem, ahol átvettük a mai napi stratégiát.

Nagyon gyorsan rohant az idő, már arra kaptam a fejemet, hogy a paddock clubban ülünk és ebédelünl Jade-vel.

Ebéd után Mickket megkerestem, majd félrehívtam az öltözőszobába, ahol adtam neki egy varázsmasszázst, mert az mindig hat nála.

Még egy kicsit beszélgettünk, majd felöltözött a verseny overáljába. Kisétáltunk, és akkor még éppen valamit állítgattak az autón.

Lassan a csapat elkészült és Mick beült az autóba, majd kivezetett a pályára, ahol megállt az 5. rajtrácsban. Minden szerelő felszaladt az autóhoz, és még valamit megint állítottak rajta.

Jött az értesítés, hogy mindenkinek lekell menni a pályáról, mert hogy lassan jön a felvezető kör. Minden csapat szerelői leszaladtak a pályáról, majd egy lámpa jelzés után elindultak a pilóták a felvezető körükre.

Addig a szerelők visszasétáltak a boxba. Mire visszaértek addigra már mind a húsz pilóta felállt a rajtkockájába.

Kialudtak a lámpák, majd ezennel elstartolt a Portugál nagydíj. Mick nagyon jól indította az autót, így megtudta tartani az 5 helyet viszont mögötte volt Lewis.

Pár kanyar utána sikerült neki megelőznie Mickket.

És a 21. körben olyan következett be amire senki sem gondolt... az első hármas, Lewis, Max és Valtteri egymásnak mentek így mind a hárman kiestek. A mögöttük jövő Charles Leclerc vette át a vezetést.

A 2. helyre Lando Norrisnak sikerült mennie a 3. helyre meg Micknek.

A versenyen végig megtudta tartani azt a 3. pozíciót aminek nagyon de nagyon örültünk. Rohantunk a podiumhoz, ahol először begurultak az autókkal a pilóták.

Mick kiszállt a kocsiból, majd az egész haas csapat nagy ordítozásba és sikítozásba kezdett. Mick odajött hozzánk és mindenki megveregette a fejét, én meg adtam neki egy ölelést és gratuláltam neki.

Hamarosan elkezdődött a podium ceremónia, először is Mick érkezett utána Lando, majd a dobogó legfelső fokára Charles.

Megtapsoltuk őket, majd meghallgattuk a monacoi és az olasz himnuszt, utána meg átadták nekik a díjakat.

Nagyon jól zárult ez a hétvége jobban nem is sikerülhetett volna.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Dec 08, 2023 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

TENGERSZEM|| MICK SCHUMACHEROnde histórias criam vida. Descubra agora