Ötödik fejezet

100 5 0
                                    

Ofelia
Péntek

Korán reggel már a pályára kellett mennünk, mert még bekellett néhány dolgot állítani az autón. Reménykedtem, hogy ma csak a szabadedzések után lesznek interjúk, mert Mick nagyon jó kedvű volt.

Egy csapatpólóban és egy fekete kis farmernadrágba mentem Jadevel és Mickkel a pályára.

Elbúcsúztunk a Mclaren boxnál, és mi tovább mentünk a Haas boxhoz. A csapatnál beszélgettünk egy kicsit, majd belekezdtek a szerelők a munkába.

Nekem most semmi dolgom nem volt így felmentem a Paddock clubba. Kikértem magamnak egy tál gyrost és leültem egy olyan asztalhoz ahonnan tökéletesen lehet látni a pályát.

Pár perc múlva feljött Jade is és helyet foglalt előttem. Ő is kért magának ki egy kis kaját, majd elkezdtünk csevegni.

Kihozták a kajánk és éppen elkezdtünk volna enni amikor valaki megzavart minket. Felnéztünk, majd megpillantottuk Landot, ahogyan csillogó szemekkel néz minket.

Engem akart félre hívni, így egy nagy sóhajtás után ott hagytam a kajámat.

- Bocsi, hogy csak így megzavartalak titeket csak lenne egy kérdésem. - Tette csípőre a kezét.

- Ki vele Lando! - Néztem rá, majd megvakarta a tarkóját, egy sóhajtás után belekezdett a mondatába.

- Jadet mivel tudnám elhívni egy randira úgy, hogy ne randinak tűnjön? - Nem kellett volna, de egy kicsit elnevettem magam. Miért pont tőle kér tanácsot?

- Kérdezd meg tőle, hogy van e kedve meginni egy koktélt azt úgy is szereti!

- És mikor kérdezzem meg?

- Olyankor amikor nincsen senki a közelben! Jobb négy szem közt rákérdezni az ilyenekre.

- Jó, köszi! -Fújta ki a levegőt, majd letrappolt a lépcsőn én meg visszamentem az asztalhoz.

- Na, mi volt? - Kérdezte Jade, viszont én nem mondhattam el, hogy randi tippet kért tőlem így azt válaszoltam, hogy Mickket kereste.

Lementünk a szabadedzések kezdésére. Felvettem egy fülest, és úgy követtem nyomon mind a 20 pilótát, de legfőképp Mickket.

A két pilótánk Mick, és Nikita az utolsó két helyen végeztek és mind a ketten csalódottak voltak emiatt. 

A 2. szabadedzésig próbáltam felvidítani és vettem a kedvenc csokijából. Egy mosoly után elkezdte enni, majd leültem mellé és beszélgettünk egy kicsit.

A 2 szabadedzésen 18. lett, és ennek az eredménynek sem örült. Én nem győztem neki mondani, hogy csak az autó szar. Amint mentünk kifele a kapun letámadtak minket a riporterek.

Egy csaj riporter azért, mert Mick nem válaszolt a hülye kérdésére utánunk ordította, hogy: - Sosem leszel olyan jó, mint az apád!

Nekem ez nem tetszett, és egyből visszafordultam és leütöttem a csajt aki a többi riporter közé esett. Mick után rohantam, de már nem láttam sehol.

TENGERSZEM|| MICK SCHUMACHERWhere stories live. Discover now