Tizenegyedik fejezet

80 6 0
                                    


Reggel kicsit émelyegtem, a tegnap esti sok sör miatt. Nem elég, hogy Mick elvert, még Jade meg Lando is ugyanezt tették.

Most a legszívesebben vissza dőlnék az ágyamba, és magamra húznám a takarót. De munka van szóval irány a ruhásszekrény. Hatalmasat ásítok úgy bámulom tovább a sok ruhát.

Nagy nehezen kiveszem a csapatruhát, majd gyorsan át is kapom. A hajam kifésülöm, majd megmosom a fogam. Egy mosott szarnak érzem magam. Legjobb lenne ha beteget jelentenék.

Végül nem tettem, és Mickkel mentünk ki a pályára. Kedves Samantha még mindig mérges Mickkre. Idióta, erre a személyre csak ennyit tudok mondani.

Mikor mentünk be a paddock részre megütötte a fülemet a zene, és egyből elkezdtem táncolni. Mick ezen csak nevetett a kamerák meg csak villogtak.

Még a csapat elvonult egy kisebb megbeszélésre addig én elmentem egy kicsit sétálni.

Még az f1 előtt van f2, és f3 is, szóval addig azt néztem. Charles Leclercel is össze futottam akivel váltottam néhány szót.

A szabadedzés kezdete előtt egy 10 perccel mentem vissza a boxhoz, ahol már Mick felvolt öltözve az overáljába, és már a sisakot tette fel a fejére.

Odaléptem hozzá sok sikert kívánni, és megöleltem, ennek nagyon örült. Felvette a sisakját, majd beült az autójába.

Az első szabadedzés jól ment amíg Mick neki nem vágta a falnak az autót. Mindannyian nagyon aggódtunk miatta, hogy jól van e.

A 2. szabadedzés előtt végig bevolt zárkózva az öltözőjébe, mert lehet nem lesz 2. szabadedzés neki a nagy kár miatt.

Próbáltam bejutni hozzá, de nem akarta, hogy bemenjek hozzá így hagytam, hadd pihenjen.

Végül a 2. szabadedzésre nem tudott kimenni viszont kijött a csapathoz bocsánatot kérni, és felvett egy fülest úgy nézte a szabadedzést mellettem.

Inkább nem is akartam erőltetni a beszélgetést vele.

TENGERSZEM|| MICK SCHUMACHERDonde viven las historias. Descúbrelo ahora