Emilia Romagna
A kis szünet olyan gyorsan eltelt, hogy anyával arra kaptuk magunkat, hogy ismét a reptéren várakozunk.
A kis pár hetes szünetben nem volt alkalmam Mickkel beszélgetni így már alig várom, hogy találkozhassak vele.
A repülőút nagyon rövid volt végig beszélgettük az utat.
A mai nap még csak bepakoltunk a hotel szobába, és én megvártam míg megérkezik Mick is és elbeszélgettem vele.
Persze nem említhettem meg Samanthat aki erre a verseny hétvégre is jön. Este Jadevel sétálgattunk a városban, és a csajról dumáltunk.
Megettünk egy fagyit, és valami hastáncbemutató is volt szóval néztünk belőle egy kicsit.
Este még a hotel wellnes központjában medencéztünk, meg szaunáztunk. Már éppen készültünk, hogy visszamegyünk a szobánkba amikor betoppant Lando.
Ránéztem Jadere, majd egyből kiszálltam a medencéből. Nem akadályozom őket egy percig sem.
Lando bement hozzá a medencébe, és én egy kisebb mosollyal az arcomon eljöttem.
Másnap reggel az étterem részen találkoztunk amikor kihúzott a helyiségből.
- Képzeld! Reggel Lando mellett ébredtem, és remélem kikövezteted, hogy mi történt. - Próbáltam komoly fejet vágni, de ehelyett leesett az állam. Tátott szájjal néztem mire ő megfogta és becsukta a szám.
- És nem is ez a leggázabb ... amikor felkeltem és megláttam, hogy mellettem fekszik egyből egy törölközővel meg a telefonommal rohantam vissza a szobámba.
- És a kedvenc victoria's secretes bugyim is ott maradt... - Nem bírtam ki, és elnevettem ezen magam.
- Hogy került oda a bugyid, nem bikiniben voltál? - Nézett rám kócos hajjal a lány, majd rájött, hogy a bikinijét hagyta ott.
Lando szobájához szaladt, hogy visszakérje a holmiját.
Visszamentem az étterem részre, és Mickket pillantottam meg a "csajával" reggelizni egy asztalnál. Mivel a csaj volt velem szemben így egy gúnyos mosollyal üdvözölt.
Ettől el is ment az étvágyam így visszamentem a szobámba. A mai nap szó szerint semmit nem csináltam csak lazultam.
Holnap média nap lesz, felkell készülni a sok idióta riporterre.
YOU ARE READING
TENGERSZEM|| MICK SCHUMACHER
FanfictionOvis legjobb barátok, majd ovis szerelmek. Több, mint tizenöt év elteltével újra találkoznak, és lassan elkezd közöttük kialakulni valami amire nem számítanak. Ofelia és Mick története.