Chapter 10 🌹

2 4 0
                                    

Hari ni aku terpaksa keluar beli barang sikit . Sebab malas nak makan makanan order . Everyday makan benda yang sama . Aku pun dah tak masuk nak makan makanan order . Macam tu juga dengan Ana .

Tapi jangan risau Ana ada ja teman aku cuma sekarang dia pergi pilih makanan ringan and another food supaya ada stok takdela keluar sana sini . Aku pula pergi kat bahagian sayur dengan daging . Sebab teringin nak makan steambot lak hehe .

Aku pilih sayur yang aku suka makan . Lepastu tiba ii ada satu tangan sama ii pegang sayur tu . Eh mat aku yang dulu kau yang nak rebut .

Aku pun pandang . Terbeliak biji mata aku .

" Jeongwoo ?? "

Dia senyum kat aku . Wey sumpah lama tak contact dia .

" Jeongwoo m-macam mana awak ada kat sini ? Tanyaku tak percaya . Macam mana siot dia pergi sini ".

" Saya baru sampai pagi tadi dengan member ".

" J-jadi dekat mana korang tinggal ".

" kat apartment noona aku . Park jihyo ".

" Apartment mana ? "

" Cellyn's apartment ".

" Ahh . Lah ada noona dia kat situ rupanya ".

" Tengah pilih sayur ke ? ".

Eh takla tengah pilih ayam ha . gurau ii .

" Haah . Sebab saya nak buat steambot . Hm kalau nak join . Joinla sekali . Lagipun saya dengan Ana je makan ".

" Betul ? ".

" Yup . Lagipun saya dengan ana je , kalau ramai lagi best kan ".

" Ah by the way mana jaehyuk ? "

" Hm sana tu ".

Ya aku nampak dia tengah bercakap ngan buah hati . Sambil gelak ketawa bagai . Amboi kau Ana aku suruh kau pilih makanan kau boleh gelak ketawa lagi kat situ ha .

Lepas sampai apartment aku pun sediakan segala alatan untuk steambot . Tapi kali ni bukan sorang ada jeongwoo tolong . Hm . Aku pun malas nak bantah aku just angguk .

" Cantik juga eh ruang tamu korang warna yam . Warna soft aku suka ". Puji si ruto .

Aku dengar bualan diaorang tadi . So terbitla senyuman seorang julie .

Jeongwoo kat sebelah dalam diam senyum . Hm manis .

" Okay let's start our steambot ". Kataku .

Jadi kitaorang pun makan sambil bercerita gelak ketawa lagi . Tak sangka kan diorang ni baik juga .

Lepas habis kitaorang pun kemas semua barang tadi . Hm aku tengok ana dengan jaehyuk cam dari tadi berkepit .

Tiba ii jeongwoo tegur aku .

" pandai juga awak masak ".

Aku tersenyum .

" Takdela biasa je ".

" Walaupun biasa tapi memang sedap ".

Puji dia lagi .

" urm..korang datang sini ada urusan ke ? "

Dia angguk .

" Noona sakit ".

" Lah sakit tapi kenapa dia boleh keluar siap join makan lagi ? ".

" Awak tak jaga noona awak ke ? "

" Ada suami . Aku datang just nak jenguk dia . Lagipun aku lama dah tak jenguk diaorang sefamily . Maklumla dia ikut suami duduk sini ".

LET ME LOVE YOU || PJW Where stories live. Discover now