Dny ubíhaly, vlastě jsem se ani nenadál a už byl den kdy máme odjet.
Před týdnem jsem byli na vycházce a musím říct, radši bych tam nešel. Ze začátku se to dařilo. Různě jsme si povídali. Hodně jsem se spřátelil se Soyen z (G)i-dle a s Jayem z Enhypen.
Bohužel když jsme šli zpět do tábora, začalo pršet. Všichni jsme zrychlili, ale nebylo to k ničemu. Do autobusu jsme došli celí promočení.
(Pokud jsou ty dvě poslední slova gramaticky špatně, tak mě prosím opravte.)
Kdyby to někoho náhodou zajímalo, v autobuse jsem seděl s Hyunjinem. Povídali jsme si o všem možném. Bohužel jsme se dostali i k ne úplně příjemnému tématu. Ano hádáte správně. K mému sebepoškozování a kouření.
Řekl jsem mu pravdu - skončil jsem.
Pravdou je, že se o tom dozvěděl ještě jeden člověk. Nechtěl jsem aby o tom někdo další věděl, ale když jsem byl v šatně, někdo dovnitř vešel.
Byla to Soyeon. Díky tomu jsme se taky sblížili. Hodně mi v tom pomohla. Samozřejmě v tom hrál taky velkou roli Hyunjin.
Víkend před tím, než jsme šli na vycházku, byla diskotéka. Tam jsem se pro změnu začal bavit s Yunou z Itzy a s Soobinem z Txt. Všichni jsme se dobře bavili a užívali si to.
Nic jiného, tedy spíše zajímavého, se nedělo.
Právě sedíme v autobuse a jedeme zpět do Soulu. Sedím s Hyunjinem, - opět a posloucháme písničky. Najednou se mi začaly zavírat oči. Nechtěl jsem usnout, ale nešlo to. Do několika minut jsem so ocitl v říši snů.
......
Probral jsem se až když mě Hyunjin vzbudil se slovy, že jsem dorazili zpět. Podíval jsem se z okna a opravdu, už jsme byli u našich kolejí. Ne že bych mu nevěřil, ale musel jsem se ujistit.
Rychle jsem si sundal sluchátka, ve kterých mi jen tak mimochodem pořád hrála hudba, a vyběhl ven, nadechnout se čerstvého vzduchu. Po chvilce přišel i Hyunjin, který se na mě usmíval a kroutil hlavou.
,,Je tu snad něco vtipného?" Doopravdy nevím, co mu přijde vtipné. Na to mi pouze podal sluchátka s telefonem a řekl: ,,Nic, jen se chováš, jak kdyby jsi byl pořád malé dítě."
,,No dovol. alespoň nejsem tak starý jako ty." Když jsem to dořekl, vyplázl jsem na něj jazyk, vzal si od něj svůj telefon se sluchátky a vydal se směrem k dormům, nechávajícího za sebou "uraženého" Hyunjina.
V pokoji jsem si vzpomněl, že jsem chtěl jít za Jennie. Dneska už máme volno, takže jsem popadl klíče od jejího bytu, telefon, peněženku a vyrazil jsem. Ano mám klíče od jejího bytu.
Jennie odsuď nebydlí tak daleko jako já, což je dobré, protože nebudu muset platit tolik za taxík.
....
Poděkoval jsem řidiči a hned na to jsem už běžel ke vchodu od paneláku, ve kterém Jen bydlí. Když jsem zavíral dveře od vchodu, potkal jsem Jeninu sousedku. Žádná velká konverzace to nebyla, pouze jsem se pozdravili a každý si šel svojí cestu.
Rozhodl jsem se, že půjdu po schodech, přeci jen Jenni bydlí ve třetím patře.
Došel jsem až ke dveřím a už je začal odemykat, když v tom jsem uslyšel zvuky. Přesněji řečeno vzdychy. Opatrně a hlavně potichu jsem otevřel dveře a vyšel dovnitř. Neobtěžoval jsem se je zavřít nebo si sundat boty, tak nějak jsem věděl co mě čeká, ale v hloubi duše jsem doufal, že to není pravda.
Bohužel jako vždy, opak byl pravdou.
Vešel jsem do Jeniny ložnice a zůstal stát jako přikovaný k podlaze. když jsem to uviděl, začalo se mi v hlavě opak jedno jediné slovo, NE.
Přede mnou byla Jeniie s Taem... od teď spíš Taehyungem. A ano hádáte správně, dělali to.
Pomalu se mi začali z očí kutálet slzy, pouze jsem si je setřel a vydal se ke dveřím. Slyšel jsem jak na mě Jennie křičí, že to tak není, že mi to vysvětlí. Po chvilce se přidal i Taehyung, ale já pouze odhodil klíče na sůl a vydal se pryč.
V tu chvíli jsem myslel pouze na jedno - potřebuju sehnat žiletku.
To be continued.
Moc se vám omlouvám. Doufám, že tu zůstalo ještě pár čtenářů :) Teď se budu snažit vydávat častěji, protože mě zase chytla chuť psát. Jinak jsem jediná, která se nemůže dočkat až vyjde nové album? JAKO HALÓ, ALE TY TRAILERY JSOU ŮŽASNÉ. Ještě jednou se omlouvám, že jsem tak dlouho nic nevydala.
Taky mi můžete napsat, jak si myslíte, že to bude pokračovat. Jsem zvědaváááá.
Lexi
ČTEŠ
Two Personalities [hyunlix]
Fanfiction"Cause everybody see what they wanna see" Start: 18. 12. 2022 End: 14. 7. 2023 Lee Felix (19), který chodí do taneční Akademie v Busanu, dostal možnost debutovat v K-Pop skupině, která je však sestavena více než 2 roky... Příjmou ho mezi ně, nebo ho...