Felix pov
... Kde k mé smůle byl už...
Kde k mé smůle byl už Changbin. Chtěl jsem se otočit na patě, ale zastavil mě Changbinův hlas. ,,Vážně jsi na mě zapomněl, nebo to jen děláš? Protože pokud to jen hraješ, tak ti to jde docela dobře, Lixi." Dobře, teď jsem měl potvrzeno, že je to on. Nasadil jsem chladnou masku a otočil jsem se směrem k Changbinovi. Pomalu, ale jistě, jsem si to k němu mířil. Když jsme byli od sebe necelý metr, tak jsem promluvil. ,,Absolutně nemám tušení, o čem to mluvíš." Bylo vidět, že mu z mého hlubokého a zároveň klidného hlasu naskočila husí kůže. Fakt bych se měl zamyslet nad tou hereckou školou.
Bin se jen uchechtl a zase začal něco mlít: ,,Lixi, víš, že ti lhaní nejde. A navíc si můžu dokázat, že jsi ten Lee Felix ze základky." Věděl jsem co, má na mysli, ale měl smůlu. ,, Bine já vážně nevím o čem to tady mluvíš a ani nevím, jak si můžeš dokázat, že jsem ten člověk, kterého máš na mysli."
Bin mě z ničeho nic vzal za zápěstí a vyhrnul mi rukáv. Naštěstí to byla druhá ruka takže moje jizvy neviděl. A nic dalšího taky ne. ,,Bine, já doopravdy nejsem ten, za koho mě máš... a co je, prosím tě, tak zajímavého na mém zápěstí?" Bin se na mě podíval, a když si uvědomil, že se mnou navázal oční kontakt, raději uhnul pohledem. Hned na to mi taky pustil ruku. ,,Promiň Lixi, vážně se tomu klukovi podobáš... měl jsem ti věřit." V duchu jsem si oddechl, že pudr, kterým jsem zamaskoval půlměsíček, pořád držel. Ale docela by mě zajímalo, jestli je schopen prozradit naše tajemství. ,,Jo a hele co jsem měl mít na tom zápěstí?"
Bin se na mě podíval a potom řekl: ,,Přísaháš, že to nikdy nikomu neřekneš?" Tak jo, tímhle mě dostal. Vážně řekne člověku, kterého skoro nezná, tajemství na němž se zakládalo naše přátelství? Naštěstí jsem si pořád udržoval nečitelný výraz a pouze jsem kývl hlavou na souhlas.
,,Dobře... no... takže ten kluk, se kterým jsem si tě spletl, se také jmenoval Lee Felix a znali jsme se odmala. Postupem času jsem se dozvěděl, že kouří, a že se sebepoškozuje. Domluvili jsme se, že to zůstane pouze mezi námi, ale jen pod podmínkou, že s obojím přestane. Tohle všechno se dělo na základce v sedmém ročníku. Na stvrzení téhle dohody jsme si vypálili do kůže půlměsíček jednou cigaretou, kterou Felix už nedokouřil." Ok, tak to bychom tedy měli, co se našeho tajného paktu, týče asi vše... Done, pomyslel jsem si.
,,A odvykl si nakonec?", zeptal jsem se, i když mě ve skutečnosti zajímala úplně jiná věc. ,,Jo jo odvykl si", odpověděl pomalu. A teď to důležité: ,, Vypadáš tak nějak posmutněle. Stalo se něco s vaším kamarádstvím? Nic mi do toho není, ale když už jsi o tom začal, tak by mě to zajímalo víc?" Teď jsem se rozhodl definitivně, jdu podat přihlášku na hereckou školu. Ne, dělám si srandu. Po chvilce ticha Bin zase promluvil: ,, Když jsme byli v osmičce, tak k deváťákům přistoupili tři noví kluci. Z Felixe se stal terč posměchů, prostě ho šikanovali. Když se dozvěděli, že jsem jeho kamarád, rozhodli se, že mě šikany ušetří. Teda vlastně, popravdě, se stalo ještě něco horšího. Dali mi vybrat: buď budu trpět s ním, nebo se bavit s nimi. Jsem kamarád na hovno. Donutili mě ho šikanovat s nimi, nechtěl jsem aby mi něco udělali, bál jsem se o sebe. Devátá třída už byla klidná, protože ti minulí deváťáci odešli. S Felixem jsme se však už bavit nezačali. A po devítce už jsme se neviděli."
Měl jsem sto chutí mu jednu vrazit. Vážně prozradil klukovi, kterého "nezná", moji minulost a naše největší tajemství? Okey, tohle byla podpásovka. Nakonec jsem se zmohl na pouhé ,,Aha, to je mi líto", i když mi to líto vůbec nebylo. Po tomhle jsme se rozloučili a každý se vydal svou cestou. Já na intr s tím, že jsem si vůbec nezatančil a Bin s pocitem, že nezradil pouze kamaráda, ale že zradil svého nejlepšího kamaráda na život a na smrt.
Ani jeden si však neuvědomili, že jejich rozhovor nebyl soukromý.
Sooo next chapter. Dobře, angličtiny už bylo dost. Dneskaaa.....je čtvrtek, že? :) Už se v tom tom ztrácím. Mám předepsaný ještě dvě kapitolky, takže by mohla vyjít ještě jedna o víkendu. Zatím papa
Lexi
ČTEŠ
Two Personalities [hyunlix]
Hayran Kurgu"Cause everybody see what they wanna see" Start: 18. 12. 2022 End: 14. 7. 2023 Lee Felix (19), který chodí do taneční Akademie v Busanu, dostal možnost debutovat v K-Pop skupině, která je však sestavena více než 2 roky... Příjmou ho mezi ně, nebo ho...