- ГЛАВА 3. ᴀ нᴇ нᴀдᴛᴏ ɯʙидᴋᴏ ᴛи дᴏʙіᴩиᴧᴀᴄь, Бᴀйᴇᴩᴄ?

10 2 0
                                    

Минув тиждень після мого дн, був будній день і я як завжди збиралася до школи. І так, я ходжу до школи. Лише рік я просиділа на дистанційному навчанні, потім Сара відвела мене до звичайної школи. Це було важко, після року домашнього навчання, йти до школи, де я навчатимусь не одна. Але я впоралася, вже 4 роки як, ходжу до своєї школи.
Взявши рюкзак, я поклала всі потрібні зошити та книги.

- От чорт, - чортихнулася я не знайшовши зошити з фізики.

Перешукавши всю кімнату, я згадала, що дала її своїй однокласниці.

- Треба забрати її.

Прихопивши рюкзак я пішла до вітальні. Сара готувала сніданок.

– Ти вже готова?

- Вже давно, я візьму обід і піду.

- Ти не снідатимеш? - вона повернулася до мене.

- Не сьогодні, щось не хочу і плюс я трохи запізнююся, - відповіла я, надягаючи конверси.

Брехня, ти просто хотіла швидше
звалити звідси

- Добре, тоді зараз швиденько покладу їжу в твій судочок, - сказавши це тітка почала швидше накладати їжу.

Коли вона закінчила, простягла мені судок. Я взяла його і поклала до рюкзака. Швидким кроком пішла до виходу.

- Вдалого дня тобі сонце!

- Спасибі Сара, - сказала я посміхаючись і відчинила двері.

Потрібно було швидше йти, бо я не хотіла запізнитися на автобус, а йти пішки ніяк у мої плани не вписувалося.
Вийшовши надвір я побачила, що потрібний мені автобус вже під'їжджав. Я підбігла ближче до дороги і він пригальмував. Відчинилися двері. Водієм був Бенджамін Міллер. Але всі його називали просто Бен.

- Доброго ранку Хейлі! - сказав він і посміхнувся, він був дуже гарною людиною, від якої виходив позитив.

Але тобі було начхати

- Доброго Бен - сказавши це, попрямувала до кінця автобуса.

Я завжди сиділа сама, мені було комфортно. Ніхто не хотів зі мною сидіти, а я в свою чергу не хотіла, щоб сідали біля мене.

Ти давним-давно зробила себе дитиною депресії, нікого не підпускала до себе, за холодною і впевненою оболонкою була та справжня Хейлі, з тендітною душею, але яку від усіх ховала і не хотіла показувати

Дᥲմ ⲙᥱні ɯᥲнᥴWhere stories live. Discover now