- ГЛАВА 10. інᴏді ᴛᴀᴧᴀнᴛ ᴄᴛᴀє ᴨᴩᴏᴋᴧяᴛᴛяʍ

5 2 0
                                    

Що ж, настав час розповісти цю історію.

Хейлі Евелін Байєрс здавалася простою дівчиною, ученицею "Manhattan high school", з купою проблем... але насправді вона щось більше. Вона має свій секрет, про який жодна жива душа не знає. ця таємниця, яка виколола всю її душу. Дівчина вважає це прокляттям, непотрібним даром. Не знає як отримала цю здатність, до того випадку з терактом вона не спостерігала за собою цього т̶̶а̶̶л̶̶а̶̶н̶̶т̶̶а̶ пороку.

У науці це називається – емпатична телепатія. Вміння чути думки, а також відчувати емоції інших людей, телепат навіть може отримати контроль над жертвою, повністю підкоривши її почуття чи фізичні дії, може переписувати пам'ять, змінювати особистість тощо. Але Байєрс було начхати на це, вона не розвивала цю силу.

Якщо надовго затримає свій погляд на людині, сконцентрується на ній, вона чує його думки, навіть бачить деякі спогади.

Це величезна сила, завдяки їй можна
стати більше ніж героєм.

Хейлі не прагнула бути героєм, вона просто хотіла позбавитися цієї чортової здібності. Щоразу, коли вона бачила чийсь спогад, вона переживала його з власником. Тому іноді це залежить від її бажання, але часом дівчина втрачає контроль.
Після того як трапилася трагедія, вона почала чути чужі думки, не розуміючи що це, скидала все на галюцинації.

Перший випадок телепатії трапився коли вони з Сарою пішли в магазин, дівчинці тоді було 13. Зайшовши туди, вона побачила одну жінку, яка була в магазині, Хейлі задивилася на неї, тому що та була дуже гарною і тут у її голові почулися слова: «потрібно купити ще одну помаду, зайду сьогодні в бутік», але це були не її думки, адже вони виходили від іншої людини. Вона запитала у Сари, чи чула вона це, але та відповіла, що ніхто нічого не говорив. І тоді Байєрс дуже здивувалася і вирішила підійти до тієї жінки, перевірити свою здогад, запитати, про що вона думала. Приємна дама була трохи збентежена, але відповіла на таке дивне питання, подумавши, що дитині просто цікаво. "дитинко, мої думки зараз зайняті, покупкою нової помади в моєму улюбленому бутику". Хейлі була в жаху від того, що почула.. у неї ніби земля пішла з під ніг, нічого подібного з нею раніше не відбувалося.. тремтіння огорнуло всю її.

Може я божеволію?

Пізніше по телевізору вона побачила цікаву програму, де розповідали про всякі надприродні речі, і там дівчинка почула про телепатію та емпатію.

Дᥲմ ⲙᥱні ɯᥲнᥴWhere stories live. Discover now