"אאו! ג'ורג'!"
"זה לא הייתי אני!"
"כן בטח! אם אתה דורך לי על הרגל עוד פעם אחת-"
"פרד, בדקת ששיקוי ההרדמה מוכן?"
"מה לילי- בל וג'ורג' אתם מוכנים לסתום את הפה?! תודה. מה אמרת, השיקוי? כן ברור."
"יופי, אז יש לנו עוד שתי דקות. תעשה עוד סריקת מיקום ונצא."
פרד שלף את המפה, ומילמל את המשפט.
"או-קי, פילץ' בחדר ניקוי בקומה השלישית, ישן כמו תינוק. עבודה יפה בל."
"אוו תודה!"
"הפרופסורים בחדר מורים, עוד מנסים לדובב את הקרפדה."
"מצוין! יש לנו עוד עשר דקות עד ששאר הקרפדות ייעלמו. ג'ורג' ובל תפזרו כמה שיותר שיקוי על הכריות שלהם, יש לכם עשרים דקות עד שהפרופסורים ילכו לחדרים. פרד אתה איתי."
הם ייצאו מארון התחזוקה ורצו לכיוונים שונים. המסדרונות היו ריקים, השעה הייתה 11 בלילה, והיו להם הררים של שיעורי בית והכנה לבחינות אבל ארבעתם החליטו שלהמשיך את המסורת ולהוכיח את ערכם חשוב הרבה יותר.
לפני חודש, היום הראשון של שנת הלימודים הרביעית, לילי קיבלה מכתב רשמי ביותר מסיריוס ורמוס, בצירוף עם מפת הקונדסאים שהחזירו עד לא מזמן פרד וג'ורד לבעליה המקוריים. במכתב מינו אותם ירחוני ורך כף ליורשיהם, הם צירפו ספרון ובו רישומים של כל מתיחות הקונדסאים לכל אורך השנים.
הם בחרו בפרד ג'ורג' ולילי להיות ממשיכיהם, והציעו שבמקום לבחור חבר רביעי הם יצרפו כל פעם אדם אחר. אז למתיחה הרשמית הראשונה נבחרה בל ברוב קולות, (ג'ורג' ולילי. פרד רצה להבריח את סיריוס להוגוורטס, אבל לילי לא רצתה לחטוף ריתוק וזה מה שיקרה אם רמוס יגלה. והוא תמיד מגלה.)
לקח להם שבועיים לבחור מתיחה שכולם הסכימו עליה, ועוד שבועיים לתכנן אותה. להשיג 50 קרפדות היה החלק הקל, זה היה בסך הכל הסחת הדעת היו עוד 2000 צפרדעים שהם היו צריכים להשיג.אחרי שסיימו והבטיחו שהמורים יישנו טוב במיוחד הלילה, הם התגנבו בחזרה לחדר הנחיצות ועשו הכנות אחרונות למחר בבוקר.
הם כולם בלי יוצא מן הכלל פלירטטו את דרכם להשגת החומרים.
(הם הסכימו שבזמן משימות מערכות היחסים יושמו בצד וכל האמצעים להשגת המטרה הם מקודשים.)
פרד וג'ורג' עם כמה בנות הפלפאף ושני בני רייבנקלו.
ובל עם שלושה בני סלית'רין ובת אחת מגריפינדור. לילי רק צפתה בה בהערכה, זה היה קסם מיוחד במינו. היא החליטה לנסות.שלושה ימים לפני
לילי פתחה את דלת חדר הנחיצות בתנופה, טרקה אותה מאחוריה וזחלה מתחת לספה.
ג'ורג' התעורר בבהלה ונפל מהספה. פרד הפיל כד בן כמה אלפי שנים ופלט צרחה גבוהה כשזה התנפץ לרסיסים שהפכו בפתאומיות ל153 פרפרים. בל פרצה בצעקת קרב מהארון הענקי בפינת החדר, מחזיקה מטאטא באיום.
YOU ARE READING
ליליאן בלק-מאלפוי
Fanfictionבתם של רגולוס ארקטורוס בלק ומליסה מאלפוי. אחייניתו של סיריוס בלק. אחייניתו של לוציוס מאלפוי. את השאר תגלו בסיפור.. הסיפור מתרחש בשנה השלישית של הארי פוטר. #1 סנייפ-1.3 #1 הקונדסאים-1.3 #1 רמוס-1.3 #1 הוגוורטס- 4.7 #1 סיריוס בלק-11.10 #1 דראקו - 6.6