"סוכריות קופצות"
הפסל הסתובב, חושף גרם מדרגות.
לוציוס עלה במהירות ודפק בדלת, "יבוא." קולו של דמבלדור עורר בו גל של תיעוב, הוא שנא את הזקן כמעט כמו שפחד ממנו.
צוות המורים של הוגוורטס ישב סביב שולחן מלבני במרכז החדר.
הוא הבחין במבטי השנאה שנשלחו לעברו והחזיר להם מבט צונן."בדיוק סיימנו לדון בהצטרפותו של רמוס לסגל המורים, אז הגעת בזמן." אמר דמבלדור שעמד בקדמת החדר, שעון על שולחנו.
לוציוס זרק מבט חטוף לכיוונו של רמוס הוא ראה אותו כמה פעמים במשרד הקסמים אך לא זכר למה.
"תואיל לשבת?" אמר דמבלדור, לוציוס התיישב במקום הריק בין פרופסור סנייפ לפרופסור ספראוט.
"מצוין, אם כך, נעבור לנושא העיקרי של הערב." אמר דמבלדור והתיישב בראש השולחן.
"-לוציוס תקן אותי אם אני טועה בפרט כלשהו-, הסיבה שכולכם פה היום היא בעצם ילדה, הילדה תחגוג בעוד כמה שבועות 13 ואם לא יצוצו בעיות מיוחדות היא תצטרף לתלמידי השנה השלישית..
לילדה קוראים ליליאן והיא בתם של מליסה מאלפוי ורגולוס בלק." הוסיף דמבלדור בשלווה, מוכן כתמיד לגל הלחשושים שעבר בחדר."לפי מה שאני יודעת שניהם
מתו עם נפילתו של אתם-יודעים-מי, הלוא כן?"
פרופסור מקגונגל שאלה בחדות, דקירה של כעס עברה בלוציוס אך הוא נשאר אדיש, מלמולי הסכמה נשמעו סביב השולחן ודמבלדור המשיך "את צודקת מינרווה, אך איננו מדברים עליהם אלא על ילדתם.. זמן קצר אחרי שמליסה ורגולוס הבינו עד כמה אכזריות תכניותיו של וולדמורט-" השתנקויות "-נולדה להם ליליאן.
רגולוס ביקש עזרה מאחיו - סיריוס בלק.
וסיריוס סיפק להם מסתור בביתו. אך לאחר כמה חודשים מליסה ורגולוס יצאו למסע
והחליטו להשאיר את ליליאן בבית יתומים מיוחד, באותו מסע נהרגו מליסה ורגולוס
ובערך באותו זמן הושלך סיריוס לאזקבאן
ולכן נשארה ליליאן בבית היתומים..
אם זה היה בית יתומים רגיל היינו מוצאים רישומים שלה במשרד הקסמים
והשיחה הזאת לא הייתה מתקיימת.
אך בית היתומים הוא בית יתומים מיוחד לסקיבים שהוריהם נטשו אותם והוא מוגן בהגנות מיוחדות.."
דמבלדור עצר ונתן לכולם כמה רגעים לעקל את הדברים."לפני שבוע הגיע אליי לוציוס עם מכתב מאחותו ובו מה שאמרתי עכשיו.. התכוונתי לעשות זאת בשלבים אבל לאור ההתפתחויות האחרונות אני מניח שכולכם מבינים עד כמה מסוכן יהיה אם סיריוס בלק ימצא אותה ראשון..
לכן, יבואו איתי עכשיו לוציוס ורמוס וניקח את הילדה מבית היתומים.
כבר עדכנתי את המנהלת בביקורנו.
ליליאן תשהה אצל לוציוס עד סוף הקיץ וכשתגיע לבית הספר אני מצפה מכולכם להקל איתה ולעזור לה, אולי אפילו כמה שיעורים פרטיים כדי שתוכל להתאקלם...
טוב, אז אנחנו סיימנו.
לוציוס, רמוס, תואילו לבוא איתי?"
YOU ARE READING
ליליאן בלק-מאלפוי
Fanficבתם של רגולוס ארקטורוס בלק ומליסה מאלפוי. אחייניתו של סיריוס בלק. אחייניתו של לוציוס מאלפוי. את השאר תגלו בסיפור.. הסיפור מתרחש בשנה השלישית של הארי פוטר. #1 סנייפ-1.3 #1 הקונדסאים-1.3 #1 רמוס-1.3 #1 הוגוורטס- 4.7 #1 סיריוס בלק-11.10 #1 דראקו - 6.6