Birinci Bölüm | New Orleans

401 23 14
                                    

Hikaye vampir günlüklerinin 5x11 bölümünden itibaren devam etmektedir.

yorum yapmayı unutmayalım lütfen ♡

***

Buna gerçekten inanamıyordum.

Bu mümkün olamazdı. Bu olmamalıydı.

"TANRIM! Lütfen rüya gördüğümü falan söyle."
Şuan çok sinirliydim. Merak etmeyin sadece kendi kendime konuşuyorum.

"Gerçekten mi?"
Bu şans veya şanssızlık ya da tesadüf benim için fazlaydı. Üstelik böyle bir haber? Gerçekten mi?

Çıkmaz diye en sona yazdığım New Orleans üniversite başvurumdan kabul almıştım.

Üstelik diğerlerinden de hala ses olmaması kesinlikle kötüye işaretti.

En başından orayı yazmamalıydım.

Neden yazmıştım ki zaten?

Tam bir daha söylenmeye başlayacaktım ki aşağıdan annemin sesini duydum. Gerçekten mi? "Caroline! Hala başvurularından bir haber yok mu?" Gözlerimi everest dağından yeraltına kadar devirdim. Güzel zamanlama anneciğim...

"Açıklandı anne!"

Annemin merdivenlerden hızla yukarı çıktığını duyabiliyordum. Öyle ki bilmesem annemin bir vampir olduğunu falan düşünecektim.

Yavaşca yatağıma oturdum. Annemin gözlerinin ışıldadığını görebiliyordum. Benim mutsuz olduğumu görünce endişelenerek "Ne oldu? Neden böylesin? Yoksa red mi geldi? Hiç merak etme bir sene daha hazırlanırsın-" Annem beni yatıştırmaya çalışırken elimdeki kabul mektubunu anneme uzattım. Gözlerini açmıştı. Şaşırmış görünüyordu.

Birden bana döndü ve aniden sarıldı. Anneme geri sarılırken ne yapacağımı düşünüyordum. Yani... gitmem gerekiyordu değil mi? Sonuçta onu oraya ben yazmıştım ve diğer başvurularımdan hala daha olumlu bir yanıt almamıştım. Bir sene daha hazırlanmak istemediğim için gitmek istiyordum.

Annem geri çekildi ve "Neden böyle görünüyorsun?" diye sordu. Kararsızdım çünkü önüm çok belirsizdi ve neler olabileceğini öngöremiyordum. Anneme geçiştirici cevaplar vererek odamdan bir şekilde çıkardım...


Gece yarısına kadar bilgisayardan bölümüm ile ilgili makaleler okumuştum. Ve bu sürede diğer başvurumun da olumsuz sonuçlandığına dair bir mail almıştım. Zaten bunu bekliyordum ve bozuntuya vermedim. Gelen bildirimle ekrana baktım ve işte ikinci bir red maili...

Ve işte şimdi umut ettiğim sadece tek bir başvurum vardı. Bugün başvuruların açıklanması için son gündü ve red mailleri genelde bu gün gelirdi. Bu yüzden bunun olacağını tahmin etmiştim. Açıkçası bu sabah aldığım kabul mektubu beni epey bir şaşırtmıştı. Bilerek onu son sıraya yazmıştım. Gözlerimi ekrandan ayırdım ve düşünmeye başladım..

Eğer oraya gidersem ve mülakattan geçersem gerçekten de üniversite yıllarımı New Orleans'ta yaşamış olacaktım. Hayallerimde ise Bonnie'nin işi başından aşkın olduğu için Elena ile birlikte partilemek, gezmek ve birkaç erkek arkadaş yapmaktı...

GIFTED | klarolineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin