Bölüm 19

274 29 4
                                    

Nabersiniz? Satır arası yorum ve oy yoksa diğer bölümde yok! Bu bir tehdittir!

Şaka lan şaka gül diye..

Bu arada her şakanın gerçeklik payı vardır

🕊

Yazardan...

Zor olan birini kaybetmek değil, kaybettiğinin yokluğuna alışmaktır. Artık onun olmadığına kabullenmektir.

Biri ölür üzülmezsiniz sonra sandalyeye asılı hırkasını görürsünüz, tüm dünyanız başınıza yıkılır.

Onun oturduğu yer boş kalır mesela, sesi hep kulağınızda çınlar. Dersiniz ki 'şimdi burda olsa şöyle derdi.'

İnsanı yıllar değil yaşadıkları büyütüyor.

Aynı Kılıç gibi.. Kollarında ölmüştü annesi, kollarında ölemezdi Lina...

Lina bayıldıktan sonra Kılıç onu alıp hastaneye getirmişti. Doktorlar odaya almıştı onu. Yoldayken abisi aramıştı Kılıç telefonu açıp her şeyi anlatmak zorunda kalmıştı.

***

Neredeyse bir saat olacaktı ama kimse bir şey söylemiyordu. Kılıç karşısına çıkan her hemşireye "Durumu nasıl?" diye soruyordu.

Aldığı cevapsa "Doktor bey size bilgi verecek." oluyordu.

Oflayarak oturduğu yerden kalktı ve volta atmaya başladı.Görüş alanına Barış ve Ozan girdi. İkisi de haber alır almaz gelmişti. Nede olsa Lina Barış'ın çocukluk arkadaşıydı.

"Ne oldu? Durumu nasıl?" diye sordu Barış telaşlı bir şekilde.

"Bilmiyorum! Kimse bir şey söylemiyor! Delireceğim!" diyen Kılıç adeta isyan ediyordu.

"Nasıl oldu peki?" diye soransa Ozan oldu.

Kılıç bir süre düşünüp "Emin değilim, ama galiba Zeyneb'i öğrenmiş." dedi.

"Nee?!"

"Nasıl?"

İkisi de şok olmuştu.

Kılıç "Bana," dedi ve sustu. "Bana 'Öldürdün mü onu?' diye sordu."

Barış hayretle "Nereden öğrenmiş ola bilir ki?" dedi.

Ozan'sa "Okuldan birinden duymuştur." diye cevapladı.

Kılıç'sa bir kaç saniye bu ihtimali düşünüp cevap verdi. "Okuldan birinden duymuş olamaz çünkü okula gitmedi. Yani biz birlikteydik, gece oldu gitti odasına uyudu. Allah kahretsinki ben uyuya kalmışım! Bi gittim yok evde! Gecenin dördü nereye gitti, kimden öğrendi bu kız benim aklım almıyor!"

Barış kendinden emin bir şekilde "Acar." dedi. Kılıç bakışlarını ona çevirdi. "Abicim hiç öyle bakma. Zeynep olayını Lina gecenin dördü sadece Acar'dan öğrenmiş ola bilir."

Kılıç'sa "Gitmez!" dedi hiç tereddüt etmeden. "Ona zarar vereceğini bile bile o herifin ayağına gitmez!" Bir kaç saniye düşündü. "Gitmemeli! Hem niye gitsin ki?! Gitmemiştir ya.." Sona doğru sesi hüzünlü çıkmıştı. Tanıyordu Lina'yı artık yapardı bunu. "Gider! Allah kahretsin ki gider!"

Peki ya Acar ona ne anlattı da Lina o hale geldi. Orada ne yaşandığı çok merak ediyordu.

***

Artık iki saat oluyordu doktorlar müşahide altına almışlardı. Ama hiç bir şey söylemiyordular.

Koridorun diğer tarafından nefes nefese kalmış Dilara gözüktü. Yanlarına gelip "Durumu nasıl?" diye sordu.

QuerenciaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin