Després de tot això es desperta al carrer. Com fos no entén res sa xaica del terra i comença a recordar tot el que ha passat amb la seva amiga i amb el fet que ell i els seus amics hauran de pagar 100.000 d'euros en menys de dos mesos perquè fa uns temps van fer un negoci turbulent.
Així que va a la casa del seu millor amic Max per explicar què ha passat i pensar que faran pensant a robar un banc, però seria molt difícil. Així que trucant als seus amics i es reuneixen pensant a matar a l'home, però seria impossible també pensen a treballar i reunir els diners. Però seria molt difícil en dos mesos així que es decideixen en atracar el banc.
Mentres parlen la forma de com robar el banc, un pregunta que amb què material i cotxe robaran el banc Max i Jacob pensen en Marta. Marta és una vella amiga que té certs contactes i és mercenària així que Max li truca i pregunta si podria deixar-li unes pistoles i unes bombes flash i de fum i no menys important un cotxe. La Marta diu que sí i li pregunta si han tornat això dels negocis, Max diu que menys o menys alguna cosa així.
Marta diu que si pot aconseguir tot, però tardarà uns dies en aconseguir tot Max li diu que no es preocupés i que es mantindran en contacte. Amb aquest problema resolt solament els queda esperar. L'endemà Jacob truca a Carla i parlen de com estan després d'una estona Jacob pregunta a què hora sortirà Carla diu que a les 5 Jacob diu que està bé així que s'acomiaden.
L'endemà Carla va sortir de la feina i li va entrar una trucada de Jacob preguntant si tenia algun pla perfer. Carla va dir que no, així que li va dir que mirés a l'altra banda del carrer va veure a Jacob va somriure. La va recollir per sorpresa, van anar a un restaurant xinès el restaurant, estava molt bé.
A l'entrada hi ha una estàtua d'un gat i a la part dreta hi ha una peixera amb uns peixos xinesos d'un color taronja amb manxes negres i blanques més endavant també hi ha unes taules circulars ala esquerra estava la cuina, era càlid el lloc i té uns detalls molt bonics tot el restaurant és de color marro hi ha un mural amb dibuixos xinesos.
A la Carla, li va agradar força, després van anar a la platja en ple capvespre i van començar a parlar mentres caminen per la platja quan ja era molt tard se'n van anar a casa. Quan van arribar, Carla va besar a Jacob i ell la va agafar de la cintura i es van començar a besar, al final Jacob va anar a casa amb un somriure i molt feliç.
L'endemà Max i Jacob reben una trucada de Marta i les diu que ja té a unes persones que tenen el que necessiten que vinguin a la seva casa quan arriben parlen i diu que volen 10.000 euros per tot, però el que faran serà matar-los i portar-se tot. És aquesta tarda així que surten de casa i es posen de camí al magatzem on havien quedat, quan arriben Marts i Jacob entren al magatzem, però Max dona la volta al magatzem per a quan donin l'havis de disparar.
Dins del magatzem hi ha dos cotxes negres amb 5 contrabandistes amb unes caixes parlen i intenten perdre temps per a Max i que es posicioni bé primer comencen per al cotxe. És un Chevrolet, està fet d'Aramida són polímers que conté enllaços de fibres sintètiques com llana i seda que inclou kevlar i Twaron, un material molt lleuger però 10 vegades més resistent que l'acer convencional. Permet reemplaçar l'ús de l'acer balístic en blindatges per reduir pes. Els vidres estan formats per tres capes, dues capes de vidre dur i una de plàstic que generalment es compon de polivinil o resina.
Per altra part, aquí estan les pistoles i les bombes de fum i flash.
Els contrabandistes diuen que seran els 10.000 euros que havien pedit de primeres, però Marta diu que crec que no serà així saca una pistola i dispara a dos ràpidament. Tots es cobreixen i es comencem a disparar Max arriba per enrere sigil·losament i agafa les claus del Chevrolet Max arranca i ràpidament es posa en mig Jacob i Marta agafen les caixes amb tot i pugen al cotxe. Mentres disparen els altres 3 contrabandistes que queden els persegueixen Max entra per un bosc i aconsegueix despistar-los, ara tenen un problema més perquè no han aconseguit acabar amb ells.
ESTÁS LEYENDO
Jacob i el deute
AksiyonJacob és un home que tindrà un problema amb un conegut que és molt ric i haurà de resoldre, per això farà un equip. Si no passarà tota la vida a la presó.