"Güzeller güzeli mahperim... Daha iyilerine layıksın biliyorum ama bunu bilmene rağmen benimle evlenir misin?" nE?!
"Efendim?"
"Jisung, benim olur musun bebeğim?" Yutkunup biraz beklemiştim. Arkadan koşarak gelen Hyunjin'i görmemle tüm dikkatim dağılmıştı.
"Eee, ne dedi?"
"Şşhhtt!" Hepsinin aynı anda Hyunjin'i susturmaya çalışmasıyla Hyunjin susmuş ve diğerlerinin yanına geçmişti.
"Minho ben... Biz... Ama biz daha sevgili bile değiliz ki." Aslında tam hayallerimdeki gibiydi. Sevgili olmayı hep boş bir şey olarak görmüşümdür.
"Ne fark eder ki?"
"Jisung, oğlum. Bekletme çocuğu!" Rosé nine bağırdığında derin bir nefes alıp vermiştim.
"Bilmiyorum." Derin bir sessizlik olmuştu. Minho ayağa kalkmış ve yanağımdan öpmüştü.
"Anladım. Fazla aceleci davrandım, değil mi?" Hiçbir şey söylememiştim. Tepkisizce öylece duruyordum. "Özür dilerim." Bu sakinliği beni biraz da olsun şaşırtmıştı.
"Seni seviyorum ama evlilik zor bir karar." Kafasını olumlu anlamda sallayıp alnımdan öpmüştü.
"Sizi de boşuna çağırdım buraya, özür dileri-"
"Ya da dur!" Birden bağırmamla tüm gözler bana dönmüştü. "Evlenirim. Seninle evlenirim." Kararlarımın çok çabuk değiştiğini daha önce söylemiş miydim? Söylemediysem de şimdi söylüyorum. Kararlarım çok çabuk değişir.
"Gerçekten mi?" Kafamı olmulu anlamda salladığımda bana sıkıca sarılmış ve kokumu içine çekmişti.
"Seni seviyorum."
"Seni çok seviyorum."
◇◇◇
Bir süre orada hepimiz beraber sohbet etmiş sonra da evlere dağılmıştık. Minho benim evime gelmişti. "Evet" dediğimden beri yüzündeki gülümseme silinmiyordu.
"Çok mu mutlusun?"
"Tabii ki evet. Seninle evleniyorum. Düşünsene bir. Ah, mutluluktan bayılacağım galiba." Gülümsemem büyümüştü. Uzanıp dudaklarına küçük bir öpücük kondurmuştum.
"Seni seviyorum." O da alnımdan öpmüştü.
"Seni çok seviyorum. Her şeyimsin."
"Her şeyin miyim? Bakıyorum iddialısınız." Yatağa uzanmıştı.
"İddialı olmasak evlenme teklifi etmezdik herhalde." Kollarını açtığında gidip kollarının arasına girmiştim. Sıkıca sarmıştı kolları bedenimi. Uyumuştuk öylece.
~SON~
NOT=HEMEN ANA BACI SOVMEYIN OZEL BOLUM GELCEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahperi / minsung
Fanfiction"Sen vampirsin, kendine gel. Bir peri gibi olman mantığa ters." "Pardon da nerem periye benziyormuş?" "Periler güzeldir. Sen de onlara benziyorsun işte."