𝟐"𝐅𝐈𝐍𝐍𝐄𝐘! 𝐖𝐀𝐊𝐄 𝐔𝐏"

36 2 8
                                    

𝐑𝐨𝐛𝐢𝐧𝐬 𝐩𝐨𝐯//
𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐚 𝐤𝐧𝐨𝐜𝐤 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐝𝐨𝐰...

𝐈 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐰 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐢 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐰𝐬𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞.𝐢 𝐬𝐚𝐰 𝐠𝐰𝐞𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐰𝐚𝐬 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐲 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐩𝐚𝐥𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐚 𝐛𝐢𝐭𝐞 𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐧𝐞𝐜𝐤.

𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐜𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐠𝐰𝐞𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐢 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐝. 𝐒𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐢𝐧𝐧𝐞𝐲𝐬 𝐤𝐢𝐝 𝐢 𝐫𝐚𝐧 𝐝𝐨𝐰𝐧𝐬𝐭𝐚𝐢𝐫𝐬.𝐭𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐧𝐞𝐲 𝐰𝐚𝐬

𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐧𝐞𝐲 .𝐀𝐧𝐝 𝐠𝐰𝐞𝐧 𝐢 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐬𝐨 𝐛𝐚𝐝 𝐦𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐢𝐟 𝐢 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐇𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐧𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐝.𝐟𝐢𝐧𝐧𝐞𝐲 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐧𝐨𝐭 𝐛𝐞 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐰𝐞𝐧 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐧𝐨𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐛𝐢𝐭.𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐯 𝐛𝐫𝐨𝐤𝐞 𝐦𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐯𝐚𝐧𝐜𝐞."𝐑𝐎𝐁𝐈𝐍 𝐖𝐄 𝐇𝐀𝐕𝐄 𝐓𝐎 𝐆𝐎 𝐍𝐎𝐖!!" 𝐢 𝐬𝐡𝐨𝐨𝐤 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐢 𝐝𝐢𝐝 𝐧𝐨𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐢 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐦𝐲 𝐟𝐢𝐧𝐧.

"𝐈 𝐃𝐎𝐍𝐓 𝐖𝐀𝐍𝐓 𝐓𝐎 𝐏𝐋𝐄𝐀𝐒𝐄" "𝐫𝐨𝐛𝐢𝐧 𝐰𝐞 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐫𝐬" 𝐛𝐫𝐮𝐜𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐢𝐧 𝐚 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐭𝐨𝐧𝐞.𝐢 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐢 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐢𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐧 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐞, 𝐢𝐬 𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐚𝐝, 𝐢𝐬 𝐡𝐞 𝐚𝐥𝐢𝐯𝐞,𝐢𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐟𝐞, 𝐢𝐬 𝐡𝐞 𝐡𝐮𝐫𝐭?

𝐖𝐞 𝐫𝐚𝐧 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐛𝐫𝐮𝐜𝐞𝐬 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐢 𝐬𝐚𝐭 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐜𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠.𝐢𝐭 𝐡𝐮𝐫𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐢 𝐚𝐦𝐨𝐫 𝐢𝐬 𝐩𝐫𝐢𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐡𝐮𝐫𝐭 𝐨𝐫 𝐰𝐨𝐫𝐬𝐞 𝐝𝐞𝐚𝐝...

𝐔𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐢 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠.𝐌𝐘 𝐏𝐇𝐎𝐍𝐄 𝐢 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲 𝐩𝐢𝐜𝐤𝐞𝐟 𝐢𝐭 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐧𝐧𝐬 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐮𝐧𝐢𝐥...

𝐡𝐞 𝐩𝐢𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐚𝐬 𝐟𝐚𝐬𝐭 𝐡𝐞 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐜𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝.
"𝐀𝐌𝐎𝐑 𝐀𝐑𝐄 𝐘𝐎𝐔 𝐎𝐊!?!?"
"𝐫𝐨𝐛𝐢𝐧..."
"𝐀𝐌𝐎𝐑 𝐖𝐇𝐄𝐑𝐄 𝐀𝐑𝐄 𝐘𝐎𝐔 𝐃𝐎𝐍𝐃𝐄 𝐀𝐍𝐃𝐀𝐒"
"𝐢𝐦 𝐡𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐞𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐩𝐨𝐭..."
"𝐅𝐈𝐍𝐍 𝐈𝐌 𝐂𝐎𝐌𝐈𝐍𝐆 𝐓𝐎 𝐆𝐄𝐓 𝐘𝐎𝐔 𝐎𝐊 𝐒𝐓𝐀𝐘 𝐖𝐇𝐄𝐑𝐄 𝐘𝐎𝐔 𝐀𝐑𝐄 𝐀𝐌𝐎𝐑"
"𝐨𝐤..."

𝐇𝐞 𝐞𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐢 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐛𝐫𝐮𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐡𝐢𝐦 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐞,𝐛𝐫𝐮𝐜𝐞,𝐯𝐚𝐧𝐜𝐞,𝐛𝐢𝐥𝐥𝐲,𝐠𝐫𝐢𝐟𝐟𝐢𝐧.𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐛𝐫𝐮𝐜𝐞𝐬 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐩𝐨𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐢𝐧𝐧𝐞𝐲 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐦𝐞𝐭.

𝐈 𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫𝐝 𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐩𝐨𝐭 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧 𝐚 𝐟𝐢𝐞𝐥𝐝. 𝐈 𝐫𝐚𝐧 𝐮𝐩 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐢𝐥𝐥 𝐢 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐞𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐢 𝐬𝐚𝐰 𝐟𝐢𝐧𝐧... 𝐇𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐥𝐞𝐞𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐰𝐞𝐚𝐭𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝.𝐢 𝐫𝐚𝐧 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐥𝐝 𝐡𝐢𝐦.

"𝐟𝐢𝐧𝐧 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐤"
"𝐫𝐨𝐛𝐢𝐧...𝐢𝐭 𝐡𝐮𝐫𝐭𝐬"
"𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐮𝐫𝐭𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐧?!"
"𝐦𝐲...𝐦"
𝐅𝐢𝐧𝐧 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐢 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐛𝐫𝐮𝐜𝐞 𝐰𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐡𝐨𝐦𝐞
"𝐟𝐢𝐧𝐧 𝐰𝐚𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞"

𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐫𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐛𝐫𝐮𝐜𝐞𝐬 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞.𝐢 𝐛𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐟𝐢𝐧𝐧𝐞𝐠 𝐢𝐧𝐭𝐤 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐢 𝐬𝐚𝐰 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐢𝐫𝐭 𝐢 𝐥𝐢𝐟𝐭𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐢𝐫𝐭

𝐀𝐧𝐝 𝐢 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐢 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐚𝐦𝐞𝐝
"𝐅𝐈𝐍𝐍𝐄𝐘 𝐖𝐀𝐊𝐄 𝐔𝐏"
____________________________________________
𝐀𝐡𝐡𝐡 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐨𝐥𝐝 𝐚𝐧𝐠𝐬𝐭 𝐬𝐨 𝐡𝐨𝐰 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐲 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 😛?
𝐈𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐬𝐨 𝐟𝐚𝐭 𝐢𝐝𝐤 ?
𝐖𝐡𝐭 𝐝𝐢 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐧𝐧?

𝐖𝐡𝐲 𝐚𝐦 𝐢 𝐚𝐬𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬😭

464 words

★𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐝★Where stories live. Discover now