5 lat później
Minęło 5 lat od momentu, w którym Derek wybudził się ze śpiączki. W tym czasie zmieniło się bardzo dużo. Mężczyzna przejął rolę prezesa firmy, a także został głową rodu Black. Jego główną prawą ręką we wszystkich działaniach była jego żona. Cecylia z łatwością przekazywała mężowi wszystkie informacje i z równie wielką łatwością oddała mu całą tą odpowiedzialność.
W tym momencie odbywało się rodzinne spotkanie w ich rezydencji. Stali akurat w gabinecie.
– To już 5 lat. – powiedział Derek do żony.
– Tak. Pięć lat. Tak dużo się w tym czasie zmieniło. Zostałeś głową rodu, prezesem świetnie rozwijający się firmy.
– Mam wspaniałą żonę i cudowne dzieci.
– Skoro już jesteśmy w temacie dzieci to będziemy mieć kolejne: jestem w ciąży.
– To cudownie! Oby była to córka podobna do ciebie.
– To okaże się dopiero po narodzinach.
– Tu jesteście gołąbeczki – do pokoju zajrzał Robert – Chodźcie. Nie chowajcie się z dala od rodziny.
Poszli razem do ogrodów. Była piękna pogoda jak przestało na początek lipca. W ogrodzie bawiły się dzieci pod czujnym okiem rodziny i nianiek.
Robert w końcu spoważniał, znalazł sobie odpowiednią żonę. Był szczęśliwym dyrektorem generalnym w firmie brata.
Dolores zaś postanowiła pozostać wdową. Po przygodach z Vince'm stwierdziła, że chce cieszyć się wolnością. W końcu ją ma, wywalczyła ją sobie.
Żyli długo i szczęśliwie. Mieli nadzieję, że tak zostanie.
CZYTASZ
Nietypowa historia Kopciuszka
RomanceWspółczesna nietypowa i zarazem bardzo typowa historia dwojga ludzi, która mogłaby przytrafić się niemal każdemu.