Merhabalar hayatimlar
Medyaya bakiinn, bu video beni mahvetti
Usta tekrar tekrar izliyorum****
Kent'tensikerdim artık kodumun sakinliğini hırsla onu arkasındaki duvara ittirdim ve dudaklarımızı birleştirdim.
Hareketsiz kalan Sebastian kalbimin sıkışmasına neden oldu. Sevmeyecekti beni işte onun için bir yanlıştan öteye geçemeyecektim . Gözlerimde süzülmeye başlayan yaşlara engel olamadım. Ben iğrenç biriydim.
hızla ayrıldım Sebastiandan "Özür dilerim b-ben bu olmamalıydı öz-
alfabede 29 harf vardı hatta bazı alfabelerde daha fazla olduğunun da bilincindeydim ancak o an tüm kelimeler, tüm harflar birer birer uçtu hafızamdan.
Sebastian yerlerimizi değiştirmiş beni adeta duvarla kendi arasına sıkıştırmış bir şekilde dudaklarımı talan ediyordu.
ne kadar öpüştük bilmiyorum az bir süre çok bir süre zaman kavramım yoktu ki benim seba'mı gördüğüm anda takılı kalmış bozuk bir saat gibiydim.
Sonunda benden ayrıldığında, aramızdaki küçük boşluğa sinirlendim. Sebastian'ın elleri önce çatılan kaşlarımı buldu, parmakları değdiği an gevşeyen yüz hatlarım hoşuna gitmiş olmalı ki gülümsedi.
Daha sonra parmakları göz yaşlarımın ıslattığı yanaklarımda gezindi , eğildi ve yanaklarıma öpücükler kondurmaya başladı. Sessizce onu izliyordum. Binlerce kez bu anı tekrar yaşamak istedim ..
"Bu kez öylece gitmene izin veremem Ryan , bir kez daha olmaz" diyerek kafasını sallamasıyla şaşkınlıkla ona baktım
" Ne demek bir kez daha , ben senden hiç gitmedim ki"
"Ah, bana kafayı yedirtiyorsun" diyerek hemen sağ tarafımda kalan duvara yumruk atmasıyla çatılan kaşlarıma mani olamadım ne sik yiyordu lan bu bebe
"Napıyorsun sen manyak mısın eline bir şey olacak" diyerek elini avuçlarım arasına almış inceliyordum görünürde pek bir şey yoktu o güzel parmaklarının boğumları kızarmıştı yalnızca
"Olmaz bir şey, olsa da seni ilgilendirir mi?"
safi merakla gözlerime bakıyor bir şeyleri görmeyi istiyordu gözlerimde ..
"Ne demek ilgilendirir mi? İlgilendirir yeter artık bu gece bana bunu yapamazsın üstünü örtüp hiçbir şey olmamış gibi yaşayamayız artık, gücüm yok, yapamazsın bunu beni bu kadar güzel öpmüşken yapamazsın seba "
sonlara doğru titreyen sesime ben bile inanamıyordum normal bir zamanda dağı taşı çatır çutur sikecek gibi hissederdim, çoğu zaman kılıçlarımı kuşanırdım. Benim zırhım yalnızca Sebastian'ın yanında iniyordu. Savunmasızlığıma güldüm..
minicik bir şeyin beni bu kadar savunmasız bırakması belki haksızlıktı ancak en güzel haksızlıklardan biri olduğu bir gerçekti..
"Sen yapmıştın ama Ryan " diye bana çıkışmasıyla şaşkınlıkla ona bakmaya başladım ne yapmıştım amına koyayım ben
"ne?" diye sormamla oflayarak baktı bana
"iki gün önce Ryan daha iki gün önce öptün gittin beni lan arkana bile bakmadan öptün gittin sığır" diye bağırmasıyla sıkıntıyla iç geçirdim ve alt dudağımı dişlemeye başladım iki gün önce iki gün öce..
iki gün önce arkadaş buluşması adı altında toplanmış içmişte içmiştik açıkçası eve nasıl gittiğimi bile bilmiyordum..
"hasiktir" beynimde canlanan görüntüler gerçek miydi amına koyayım, ağlayacağım şimdi nasıl hatırlamam ben bu anı doğru düzgün
"ne siktir çekiyorsun yarram"
"ben , ben hatırlamıyordum lan vallahi bak sarhoştum ondan öyle oldu ben seni hayal sanmıştım seba..."
dememle kaşlarını şaşkınlıkla kaldırmış yüzümdeki ifadeden doğru söyleyip söylemediğimi çözmeye çalışıyordu..
"Ciddi söylüyorum zaten sarhoştum yine hayalini görüyorum sandım,hem sen beni öyle güzel öpmüştün ki ne bileyim gerçek olamaz gibi gelmişti"
"Yine öyle olsun o zaman" diyerek bana arkasını dönmesiyle çakıldım kaldım.
kendime geldiğimde biraz ilerimde yürümekte olan mihaya koştum ve kollarım arasına aldım
"Bu kadar yetmez mi sevdiğim sana da bana da fazla değil mi bu zulüm"
"Ha sevdiğinim yani" demesiyle kafamı iyice boynuna yerleştirdim ve güzel kokusuyla mest oldum
"Sevdiğim, seviyor olduğum ve seveceğimsin seba'm"
dememle hızlanan kalbini fark edince gülümsememe engel olamadım. Kalp çarpıntısından öleceksek eğer bunun sadece ben olmaması rahatlatmıştı çünkü ona bu kadar yakın olmaya dayanamayan bedenim sürekli alarm veriyor kalbim göğüs kafesimden fırlamak istediğini sürekli beyan ediyordu da..
"Yalnız aklıma takılan bir şey var biz neyiz şimdi gülüm?" dememle sırıtarak bana baktı
"Neyiz?" dedi
O an kanın beynime sıçradığını hissettim
"Odunum ama bir tek san yanarım diyorum, yazı gelirse benimsin tura gelirse tekrar atarım diyorum,sapla hançeri kalbime ama fazla derine inme orda sen varsın diyorum ULAN DAHA NE DİYEYİM BEN"
diye tam yükseliyordum ki dudaklarımdaki iki saniyelik dokunuş mahvetti beni
"Araban ne tarafta sevgilim diyorum ben de" diyerek ilerlemeye başlayan seba'nın arkasından sırıtarak bakıyordum.
sevgilim dedi lan
***
Yarın atabilirsem finali atarım gays
Ama nasıl da kanser ettim sizi
Bölüm beni o kadwr gerdi ki suapndpamsf
Kodumun bölümü
Tiplere gel by arada yerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sütü çilekli | Ryantian
Hayran Kurgukörebe oynamak gibiydi aşk hepimiz kördük ebemizi gördük arga' sunar efenim elit mahalle bebesi seba semt kekosu Ryan