Alex
Byla typická letní noc, kdy by jste rozhodně nečekali, že se ocitnete v ohromení života a tak jsem na to vůbec nebyl připravený. Mám rád překvapení, ale z toho jak se tohle překvapení vyvinulo jsem rozhodně nadšený nebyl.
Stalo se to v jednom klubu v toku velkoměsta pod rouškou noci, kdy pár lidí využilo toho, že se můj kamarád zachoval jako idiot a dostal mě tím do živé noční můry, ale k tomu se dostaneme postupně.Mohlo být asi kolem půl desáté večer v pátek, když mi u hlavy zabzučel mobil se zprávou. Nespal jsem, ne úplně a tak jsem ospale rozlepil oči a vzal mobil do ruky. Psal mi Ronnie, můj spolužák a kamarád ze školy. Zpráva nesla jedinou větu o pár prostých slovech: Dneska jsme v Aneri. Dojdeš?
Aneri byl taneční gay club, který jsem rád navštěvoval. Ne ani tak proto, že bych byl gay, ale jsem trans a lgbt komunita mi byla vždycky velmi příjemná a já se dobře bavím se spoustou lidí. Navíc... momentálně jsem se nudil tak, že jsem skoro usnul, tím pádem jsem odpověděl Ronniemu kladně a šel jsem se obléknout a napsal tátovi, že jdu ven.
Po tom, co jsem dorazil do Aneri, jsem zaplatil vstup a šel hledat Ronnieho. Věděl jsem, že volat mu, je něco zbytečného při hlasité hudbě, která přehlušovala všechno okolo a tak jsem ho šel hledat tam, kde to bylo zvykem.
Jako obvykle jsem ho našel na baru, kde už do sebe s dalšími přáteli klopil panáky apsintu. Jeho dočasná společnost byli lidi, které jsem tu taky čekal. Znal jsem je, byla to Charlie, Anna a Lake. Charlie s Annou tvořili pár a Lake byla nebinární osoba.
Jako první si mého příchodu všimlo Lake a hned mě s úsměvem objalo. ,,Ahoj, konečně jsi tady." Hleslo a já byl pod záplavou růžových kudrnatých vlasů. Lake mi vždycky přišlo krásné a stylové. Většinou nosilo všechno sladěné do růžové, což hezky ladilo s jejich čokoládovou kůží. Další mě přivítaly moje oblíbené lesbičky. Charlie byla modrooká bruneta a Anna asijského původu. ,,To je dost, už mi bylo smutno." Řekl pak Ronnie, když se mi na krk věšely holky. Ronnie byl bisexuál také asijského původu a byl to bratr Anny. Taky vím, že je do mě zamilovaný už od našeho prvního setkání. Ještě nikdy se mi přímo nepřiznal a já jen neostyšně doufám, že na to ani nedojde, protože nemůžu jeho city opětovat. Není to proto, že je Ronnie kluk, do finále nemám žádné genderové preference, ale já už dávno někomu patřím.,,Taky tě rád vidím." Pousmál jsem se a nastavil mu pěst, ještě než mě stihl odejmout. Vím, že je to možná trochu chladné, ale nechci povzbuzovat jeho city ke mě a to především, když je pod vlivem alkoholu.
Viděl jsem lehké rozpaky v jeho očích, ale i tak si se mnou ťukl a já se posadil na bar vedle něj. ,,Jeden jsem ti nechal." Řekl hrdě a posunul panáka apsintu ke mě. ,,Díky." Usmál jsem se a vypil ho, načež jsem barmana poprosil o vodu. ,,Tohle ti zakazuju. Dneska jedem čistej alkohol." Opáčil Ronnie a já jen zavrtěl s úsmévem hlavou. ,,Dobře víš, že já musím míchat, jinak budu na plech." ,,A přesně o to mu jde." Uchetla se Anna. ,,Sklapni!" Odsekl Ronnie a já se jen pousmál a napil se z lahve vody.
,,Teda řeknu vám, dneska tu jsou fakt pěkný kousky." Vzdechlo zasněně Lake, když skenovalo všechny ostatní příslušníky mužského pohlaví. ,,Běž si s někým zatancovat." Pobídl jsem je a ono se jen stydlivě pousmálo, načež se odhodlalo a vyrazilo na parket. ,,No a ty bys sis se mnou zatancovat nechtěl?" Ozvalo se pak lehce nervózně, když jsem pozoroval, jak Lake už trsá s nějakým týpkem. Otočil jsem se na Ronnieho a když jsem vyčetl z jeho obličeje kolik úsilí a odvahy mu tahle otázka zabrala, musel jsem souhlasit.
Ještě cestou na parket jsem se modlil, aby se při tanci nepokusil o víc.
Naštěstí se nic nestalo, tedy až do doby, než DJe napadlo zvolnit rytmus na ploužák. Dostal jsem se do pasti, když všichni kolem nás zavěšovali ruce na krky a boky svých tanečních partnerů. Jen jsem rozpačitě koukl na Ronnieho a on se mě s potěšeným úsměvem přiblížil a protože byl vyšší, chytil mě za boky. Tohle jsem nesnášel. Nemám rád doteky na těchto místech, ale co se dělo dělat. S mrtvýma očima jsem mu neochotně dal ruce na ramena a v tu chvíli si mě k sobě přitáhl, abych se na něj mohl položit. V této pozici jsem začal trpět, protože o tohle jsem opravdu nestál. Navíc jsem slyšel Ronnieho srdce snad hlasitěji než hudbu, když jsem ležel na jeho hrudníku. Taky trochu smrděl potem a já už přemýšlel o tom, jak se z této situace dostat.
,,Hezky voníš." Řekl pak a jeho pulz ještě zrychlil. Nic jsem neříkal, nelíbilo se mi, kam okolnosti směřují a já se začal cítit ohroženě. ,,Vždycky jsem si říkal, co můžu udělat, abych mohl mít někoho jako ty." Začal a v tu chvíli se rozbušilo srdce i mě. ,,Proč?" Vypadlo ze mě jen a možná jsem zněl tvrději, než jsem chtěl. ,,Protože jsi úžasný. Snad to nevyzní divně, ale... vždycky jsi mi přišel ze všech nejhezčí." Při tom jeho objetí zesílilo a já už trochu panikařil a mračil jsem se. ,,Taky tě strašně obdivuju." Hlesl. ,,Proč?" Zopakoval jsem sevřeným hlasem a on se jen pousmál. ,,To jak jsi pořád nedotknutelný. Je to něco, co jsem u nikoho ještě neviděl." Odvětil. ,,Nechápu." Řekl jsem jen. ,,Všichni jsou pořád posedlí tím se do někoho zamilovat a mít vztah, ale ty ne. Ty jsi takový ice prince a tohle tě vůbec nezajímá. Přijde mi to sexy. I to jak jsi imunní vůči všem, kteří se tě pokouší svádět." Vysvětlil a já se cítil jako čistý objekt touhy. ,,Zajímalo mě, jestli to není tím, že jen na někoho čekáš." Zamyslel se na hlas Ronnie a já už zrychlil i dech. ,,Možná na někoho konkrétního?" Napadlo ho a to už jsem se od něj nekompromisně odtáhl s lehce popuzeným výrazem. ,,Musím na záchod." Řekl jsem jen uzavřeně a odešel.
ČTEŠ
DADDY'S LOST BOY (Incest)
ActionÚRYVEK: Roger otevřel dveře a hned nevrle spustil: ,,Co je kurva?! Zrovna šukám!" ,,Máme problém." Ozvalo se jen mezi dveřmi a já poznal Jackův hlas. ,,Tohle jsem našel u vchodu." Řekl a já se zvědavě přetočil na bok, protože to bylo poprvé, co js...