ALEX
Hugo mě nechal se vybrečet a pak poslal služku, či něco podobného, aby mě 'připravila' pro Jamala.
Byla to žena, která neprojevila absolutně žádné emoce a to ani když jsem jí zkusil žádat o pomoc. Prostě prošla, nevěnovala mi jediný pohled, jako bych v místnosti vůbec nevyl a začala připravovat vanu na koupel.
,,Jsem tu vězněn. Můžete mi prosím pomoct?" Začal jsem naléhavě, ale ona jen dál napouštěla vanu a přímýchávala do vody mýdlo a jiné přípravky. ,,Prosím vás pomozte mi!" Zkusil jsem to znova a zvedl se na nohy, při čemž se opět ozval můj řetěz.
Ona na to zastavila vodu, zvedla se a šla ke mě. Bylo to poprvé, co se na mě podívala, ale vlastně se dívala, jako by koukala skrze mě. Zastavila se těsně u mě a já jen nejistě čekal, co se stane. Najednou jsem uslyšel jakési cvaknutí a pohlédl jsem na její pravou ruku, ve které svírala sklápěcí nůž. Zalapal jsem po dechu a ona mě v tom okamžiku chytila prudce za mou fialovou košili sekce exkluziv a látku začala nožem párat. Hrozně jsem se lekl a myslel, že mě chce ubodat, ale ona tu košili roztrhala na cáry a strhala ji ze mě.
I když mi neublížila, frustrovala mě a já chvíli nechápal, proč to udělala, ale ona pak řekla chladně: ,,Svlíkni si i kalhoty a do vany!" A tím jsem pochopil, že takto se chtěla zbavit košile, aniž by musela odemknout pouta od řetězu.
Nic jsem neřekl a jen na ni zařazeně hleděl, zatímco ona se vrátila k vaně a ještě mi ji přisunula o něco blíž. ,,Dělej!" Křikla a já se lekl. Poslechl jsem ji a svlékl si i fialové kalhoty. Už jsem ani necítil stud za nahé tělo. Pobyt ve Zlatých ptáčcích mě vyškolil.
Opatrně jsem přistoupil k vaně a vlezl do kupodivu teplé vody. Ona zatím vzala moje oblečení a čekala, až se celý naložím do vany.
Bylo to docela příjemné, protože v mém předešlém zajetí jsem se mohl umít jen ve studené vodě. Ale trochu jsem sykl, když jsem si lehnul a namočilo se mi zranění na rameni.
Ta podivná služka mi na ránu dlouze pohlédla a nakázala mi: ,,Než se vrátím, pořádně se umyj. Hlavně vagínu." Hodila po mě houbu na mytí a rozešla se ke dveřím. Houbu jsem chytil jednou rukou a naštvalo mě, že se ke mě zase chovají jako k psovi. Rozhodl jsem se intelektuálně vzdorovat: ,,Myslíte vulvu? Vagína se nedá umýt." Ona se zastavila ve dveřích a jen se na mě otočila s kamenným výrazem. ,,Cože?" Vypadlo z ní. ,,Vulva je vnější část genitálií a vagína je ta vnitřní, navíc jen malá část. Hodně lidí nazývá celý orgán vagínou, ale je to celkem trapný omyl. Asi jako kdyby někdo nazýval celé auto jen volantem." Konecně jsem od ní získal nějakou emoci. Vypadala totiž podrážděně, až nařkle. ,,Je mi jedno, jak si nazýváš kundu. Umyj se!" Štěkla ostře a zmizela z pokoje.
Tohle bezvýznamné psychologické vítězství mi trochu zmírnilo pocit, že jsem pro všechny tady jen kus hadru na špinavou práci a na chvíli jsem mohl zapomenout na to, co mě čeká.
Konečně jsem se pohodlně celý umyl v teplé vodě. Řetězy, které jsem měl stále na rukou mi dost překážely a moje zápěstí bolela od odtlačenin z pout, ale přesto jsem se pokusil si alespoň koupel užít.
Bylo to jako očista, kterou jsem po tom všem potřeboval. Teplá voda mi navíc ulevila od stále přebývající nevolnosti z drog. Pak jsem si jen lehl na záda a se zavřenýma očima zavzpomínal, jak jsem se naposledy koupali ve vaně s tátouALEX
Byl teplý jarní den a nastával soumrak. V tuto dobu jsem byl doma jen s kocourem a čekal, až se vrátí táta z práce. Podle hodin v obýváku to mělo být už brzy. S myšlenkou na tátu jsem dostal i neskutečnou chuť na sex. Napadlo mě, jak to trochu okořenit a tak jsem šel připravit koupel. Hezky s pěnou a olejíčky, tak jako ve filmech. Samotná příprava místa našeho milování mě vzrušovala a já se nemohl dočkat. Prsty jsem si hrál s hladinou, abych se ujistil, že voda bude ještě dlouho teplá a v tom jsem uslyšel klíč v zámku. Byl to signál pro mou předem připravenou pózu a tak jsem se hned začal svlékat.
ČTEŠ
DADDY'S LOST BOY (Incest)
ActionÚRYVEK: Roger otevřel dveře a hned nevrle spustil: ,,Co je kurva?! Zrovna šukám!" ,,Máme problém." Ozvalo se jen mezi dveřmi a já poznal Jackův hlas. ,,Tohle jsem našel u vchodu." Řekl a já se zvědavě přetočil na bok, protože to bylo poprvé, co js...