Záchranná akce

104 3 3
                                    

ALEX

    Prozatím jsem byl s lepící páskou na ústech připoután k židli  v Jackově pracovně a měl jsem možnost slyšet za dveřmi mluvit Jacka s Rogerem.
   ,,Přemýšlím, že zítřejší aukci zruším. Není to bezpečné. Ten řezník se může objevit právě tam." Usoudil Jack. ,,Chceš riskovat, že přijdeme o ty největší tržby? To kurva ne. Jdu zjistit od toho šmejda, kdo po nás jde a kde je najdeme." Řekl rozhodně Roger, ale Jack ho zastavil. ,,Když už zmiňuješ tržby... nech to na mě. Desítka nám vynesla největší zisk za poslední půl rok. Potřebujeme ho nepoškozeného jestli se má zítra taky ukázat na aukci. Vzhledem k tvojí temperamentní povaze se výslechu ujmu já." ,,Fajn, ale pohni si. Zítra chci mít na aukci čisto. Nechci žádný překvápka." Řekl vážně Roger a odešel.
    Po chvíli se otevřely dveře a Jack vstoupil s káravým pohledem na mě.
   V ruce držel nějakou malou koženou taštičku s neznámým obsahem.
  
Posadil se na židli naproti mě a chvíli na mě jen káravě hleděl. Pak mi odlepil izolepu z úst a začal: ,,Vážně jsi mě dost naštval. Nejen že něco chystáš, ale zmlátil jsi mi kus, který měl být zítra na aukci. S modrozeleným ksichtem ho nikdo nevydraží a ani tebe, dokud budeš tady, takže ti radím, abys kurva mluvil." Pronesl Jack chladně s odkazem na Lea, bez úsměvu. ,,Teď to pro tebe bude jen velmi ošklivé, pokud mi neřekneš, o co tady jde a s kým máš kontakt." Začal Jack a já na něj jen tiše hleděl. ,,Mluvím tu o fyzickém výslechu, desítko. Nebudu se štítit ti nehezky ublížit, abych zjistil všechny informace." Dodal a já pochopil, že odložil rukavičky a odhalil právou stránku genstera. Ale ani tak mě to nevyděsí natolik, abych cokoliv řekl o tátovi. Místo toho jsem se jen klidně podíval na Jacka a položil mu otázku: ,,Jak mi chceš ublížit? Mě taky nikdo nevydraží, když budu mít zranění." Jackovi došlo, že jsem si uvědomoval částečnou imunitu. Nemohl mi ublížit fyzicky, pokud mě chtěl ještě někdy prodat.
    Jack se ale po chvilce ticha jen nadřazeně pousmál. ,,Navzdory všemu, ses mi zalíbil ještě víc. Jsi vážně chytrý malý hádě." Řekl a z kapsy vytáhl sáček s drogami, který položil na stůl včetně malé taštičky. ,,Ale já mám jiný způsoby, jak tě rozmluvit." Dodal a já znervózněl s pohledem na ty bílé prášky v pytlíku. ,,Takže... máš něco na srdci nebo si lajzneš předávkování?" Zeptal se pak sebejistě a já mu pohlédl do očí. ,,Co vám ta mrtka vlastně napovídala?" Zajímalo mě. ,,Ta mrtka řekla, že v noci zaslechla jak se s Kylem bavíš o té hlavě a o tom, že víš, kdo to byl. Jako informace nic moc, ale vím, že je za tím určitě něco víc, takže chci vědět, od koho ta zásilka byla." Odvětil Jack a mě došlo, že Leo naštěstí zachytil jen velmi málo informací. Bylo to nejspíš tím, že jsem se snažil mluvit velmi potichu a on ležel na druhé straně místnosti, za což jsem teď vděčný.
    ,,To je kec. Nevím kdo to byl, jen vím, čí byla ta hlava a o tom jsem s Kylem mluvil. Už jsem ti to říkal, Fisher mě unesl a já z toho měl prostě radost." Odvětil jsem jednoduše. Jack na mě hodil velice chladný pohled a nakonec mi uštědřil tvrdou facku a chytil mě prudce za vlasy. ,,Už mi nezkoušej znovu lhát. Ten tvůj výstup s číslem jedna mě ujistil v tom, že si pro tebe někdo jde a ty to moc dobře víš." Pronesl ledově a za vlasy mě zatáhl silněji. ,,Mmh!" Zaskučel jsem a on jen dál tahal. ,,Dobře Jacku... máš mě..." Přiznal jsem nakonec, protože tohle stejně nemělo smysl zapírat a Jack mě pustil.
   Sedl si zpět na židli a pokračoval: ,,Zmizelo nám víc lidí, jak jsme zjistili, včetně jednoho kluka z Áček. Hádám, že to s tím má souvislost?" Usoudil a čekal na detaily. ,,Nevím." Pokrčil jsem rameny a dál mlčel. Jen si podrážděně oddechl a bylo vidět, že v sobě dusí vztek.
   Bylo mi jasné, že zmizelé má na svědomí táta, ale neřeknu nic, co by ho mohlo ještě víc ohrozit. ,,Kdo to byl, kolik jich je a co chtějí?" Zeptal se přísně jako by už nechtěl ztrácet čas. Moje další ticho ho už přimělo k činu, protože se zvedl a otevřel taštičku ve které měl náčiní na přípravu drog do injekční stříkačky a začal připravovat drogu přímo přede mnou na stole.
    Bál jsem se z té představy, ale i tak jsem se zařekl, že nic neřeknu.
    ,,Možná tě to zabije, ale jestli to přežiješ... řekneš mi všechno, protože tohle budeš chtít zažít jen jednou." Ujistil mě a já pevně stisknul opěradla židle. Zhluboka jsem se nadechl a zavřel oči při návalu nervozity a strachu. Musím být silný a doufat, že takový nápor moje tělo zvládne a já budu dál mlčet.
    ,,Tvoje dávka je ready." Zvolal a v tuce držel stříkačku s nažloutlím obsahem. ,,Tak co? Chceš dál držet slib mlčení?" Optal se ještě a přistoupil ke mě. Jen jsem hleděl na jehlu a cítil, jak se mi svírá nitro. Ale neústupným pohledem do očí jsem Jackovi odpověděl a on jen pokýval hlavou. ,,Budiž." Pronesl jen a jehlu mi přiložil na rameno.
,,Připraven na jízdu života, ptáčátko?" Zeptal se s úsměvem a odhrnul mi ofinu na stranu. ,,Jsi zrůda, Jacku. A ta hlava měla být ujištění, že já jsem tvoje nejhorší rozhodnutí v životě." Pronesl jsem nenávistně a Jack se na chvilku překvapeně zarazil.
,,Uvidíme, jak dlouho zůstaneš takhle drsnej." Řekl zlomyslně a píchl mi celou injekci té sračky do ramene.
    Ani jsem nestačil syknout bolestí a okamžitě mi do mozku vmetla obří vlna cunami. Drogy začaly působit okamžitě a já dostal oběhový šok. Oči se mi otočili skoro do hlavy a celý jsem se třásl. Nemohl jsem popadnout dech ani jasně uvažovat. Věděl jsem jen, že mě určitě předávkoval.
Pak už jsem se zcela ponořil do hlubokého tranzu a moji mysl začala rozežírat psychóza. Byl to neskutečně mučivý zážitek probíhající jen v mé mysli, která se naprosto oddělila od zbytku těla a reality obecně. Bylo to něco jako bad trip, jen asi desetkrát horší.

DADDY'S LOST BOY (Incest)Kde žijí příběhy. Začni objevovat