MINULOST
CILLIAN
Přišel jsem domů z noční a potichu jsem ze sebe sundal uniformu. Při tom mě přišel tichým mňoukáním přivítat bílý kocourek, mého syna. ,,Ahoj, Milky." Usmál jsem se a pohladil ho, načež se rozvrněl. Chtěl jsem jít do sprchy, ale nejdřív jsem šel zkontrolovat ložnici. Potichoučku jsem nakoukl do pootevřených dveří a v šeru uviděl spícího Alexe. Po dlouhé noci v kanceláři nebo zásahu je pohled na mého pokojně spícího syna v mé posteli to nejlepší.
Milky se mi otřel o nohu a pak tiše vyskočil na postel, kde se uvelebil v krajním rohu pod Alexem. Chtěl jsem se přidat, tak jsem prvně odešel do koupelny a osprchoval se.
Po sprše jsem jen ve spodním prádle opatrně ulehl k Alexovi pod peřinu. Vždycky se snažím, abych ho nevzbudil, ale on se i tak probere. Pokaždé se na mě rozespale uculí, roztomile zamrouká a přitulí se ke mně, jako by se na mě celou dobu spánku těšil. Vždy ho políbím na čelo a obalím ve svém náručí, než zase usne.
Nebylo by nic, co bych miloval víc, než svého syna. Byl jako můj poklad a já jeho pevnost, která ho pozorně střeží. Díky tomu jsem se po krvavých misích v Asii přestal cítit jako chladnokrevné monstrum. On mi dal šanci být pro něj lepší a to mě zachránilo.ALEX
,,Číslo 10, ke mě!" Zavolal ten chlap a já zbystřil. Co po mě zase můžou chtít. Jen jsem tázavě koukl na Kyla a on mě postrčil, abych se zvedl. ,,Neboj, hlavně je nenechávej na nic čekat, na nic se nevyptávej a neber deogy." Poradil mi, když jsem se zvedl a já se odebral ke dveřím. Leo si jen nadřazeně odfrkl, když sledoval můj odchod.
Ten chlap mě bez dalších řečí chytil za paži a vedl mě pryč. Chtěl jsem se zeptat kam mě vede a proč, ale vzpomněl jsem si na Kylova slova. Mlčel jsem tedy, ale ta nevědomost a svýravý pocit mě ubíjeli. Co se teď stane? Dají mi klienta nebo další přípravná procedura?
Překvapilo mě, že ten chlap vlezl do výtahu a my vyjeli do přízemí, kam máme jinak zákaz pod hrozbou smrti. ,,Tak dělej!" Pobídl mě, když jsem váhal, protože jsme se bál trestu. ,,Ale... my nesmíme opustit Podzemí." Zaprotestoval jsem a on se jen natáhl po mé ruce a zatáhl mě dovnitř. ,,Vyžádali si tě nahoře." Dodal jen, když mačkal čudlík výtahu. Nevěděl jsem, co by to mohlo znamenat, ani co se bude dít a tak jsem nervózně tiskl ruce v pěst.
Když jsme se octli v přízemí, následovaly schody do vrchního patra, kde jsme prošli chodbou a zastavili u dveří s pozlacenou klikou. Můj doručovatel zaklepal a řekl: ,,Šéfe, je tady." Po chvíli ticha se dveře otevřely a v nich stál Jack s jeho typickým úsměvem. ,,Tak pojď dál, ptáčátko." Pozval mě a já vstoupil do tmavého pokoje se slabím osvětlením.
Jack za mnou zavřel dveře a já před sebou uviděl velký červený gauč, kde seděl Roger s cigaretou mezi dvěma prsty. ,,Co se děje?" Pípl jsem, když už jsem to nevydržel a Jack mě jen chytil kolem ramen a řekl: ,,Dneska si tě ozkoušíme." Opět jsem zbystřil a koukl nervózně do starany. Znamenalo to jen jediné... chtějí se se mnou vyspat.
Dech se mi napnul a já pocítil třas v konečcích prstů. ,,Vy chcete..." Hlesl jsem tiše a v tom vstal Roger rázně z gauče. ,,Nemám na to celej den!" Odsekl, chytil mě za límec a táhl mě kamsi po pokoji, kde jsem si všiml postele. Zalapal jsem po dechu a on mě do ní hned hodil. ,,Jestli budeš stát za nic, dneska to pro tebe končí." Řekl chladně a začal se svlékat. Já jen s rozšířenýma očima koukl na strop a stiskl peřinu v rukou. Je to tady, dneska mě poprvé znásilní. ,,Chtěl bys trochu otupit mysl, aby to nebylo tak hrozné?" Zeptal se Jack a lehl si ke mě na bok se sáčkem nějakých drog. Kyle mě o tomhle varoval. ,,Já chci domů..." Vzdechl jsem, když si Roger nasazoval kondom. ,,Tichučko." Opáčil Jack a pohladil mě po vlasech. ,,Vážně to nechceš?" Zeptal se znova a vytáhl jednu bílou tableku. ,,Co to je?" Zeptal jsem se vyděšeně. ,,Nic neucítíš a tvoje mysl se oddělí od reality. Ale jen maximálně na hodinu. Hodně kluků je tu bere." Řekl a já váhal. Byla to droga, která se mnou udělá bůh ví co, ale zároveň mě teď znásilní. Chci být při tom při vědomí?
Zavřel jsem při tom ztěžka oči a jen zavrtěl hlavou. ,,Dobře, tvoje volba." Pokrčil rameny a začal mi rozepínat košili, zatímco ze mě Roger bezohledně stáhl kalhoty. ,,Klučičí kundu jsem ještě neměl." Řekl a roztáhl mi nohy. Můj dech se zrychlil a chtělo se mi brečet. ,,Počkej." Zadržel ho Jack. ,,Co zas?" ,,Chvilku vydrž." Řekl Jack, naslinil si prsty a hravým pohybem je strčil do mě. ,,Ahh..." Zavzdychal jsem vyplašeně a on jimi začal pohybovat. ,,Je krásně měkkoučký." Usmál se a Roger jen protočil oči a zamručel: ,,Pohni si... nebo mi zase změkne..." ,,Aspoň nemusíš čekat, až si udělá klistýr, jako ostatní kluci.Chci ho jen trošku připravit, aby to nebolelo." Vysvětlil a já na něj zaujatě koukl. Překvapilo mě, že ho zajímá můj stav. ,,Nemáš panenskou blánu, že ne zlatíčko?" Zeptal se pak a jeho pohyby prsty se změnily. On si se mnou jakoby hrál a očividně ho to bavilo. Zaúpěl jsem a zsoustřrdil se na jeho otázku.
V tu chvíli jsem si vzpomněl na tátu a jak jsme společně poprvé použili dildo a jiné hračky, které určitě penetraci splnili. Opět jsem jen zavrtěl hlavou a v tu chvíli ze mě vytáhl prsty. Byla to pro Rogera zelená a já se roztřásl.
Naštěstí neměl penis nijak zvláště velkých rozměrů. Byl poměrně tenký a tak to nebylo tak zlé, ale ten pocit, který mi celá tahle situace vyvolávala byl příšerný. Cítil jsem se jako by mě zneuctili, pošpinili a znehodnocetili. A jakoby o něco okradli tátu. Byl jsem totiž jeho, jenom jeho a tohle bylo jako svatokrádež.
Táta si mě nikdy nenárokoval to ne, majetnický ani přehnaně žárlivý není, ale patřím mu, protože jedině on má moji bezmeznou důvěru. Nikomu jinému bych se takhle dobrovolně neodevzdal, ale jemu bezpodmínečně. Je to můj táta a ne ledajaký táta. On je můj superhrdina a proto vím, že si pro mě přijde.
Takže jsem zatnul zuby a snažil se to celé přežít s myšlenkami nad tátou, když si mě ti dva brali proti mé vůli.
ČTEŠ
DADDY'S LOST BOY (Incest)
ActionÚRYVEK: Roger otevřel dveře a hned nevrle spustil: ,,Co je kurva?! Zrovna šukám!" ,,Máme problém." Ozvalo se jen mezi dveřmi a já poznal Jackův hlas. ,,Tohle jsem našel u vchodu." Řekl a já se zvědavě přetočil na bok, protože to bylo poprvé, co js...