Medya: Eymen
Son kez oğlumun doğum günü için düzenlediğim masada bakışlarımı gezdirdim. Her şey hazır bir tek pastanın yeri boştu. Tülin ısrarla kendisinin hazırlayıp getireceğini söylediği için kendim almamıştım. Masanın kenarına astığım üzeri dinazorlu balonları hafif dağıtdıktan sonra amerikan mutfağa geçip masaya servis edeceğim kurabiye ve kekleri kontrol etdim.
Bir kaç dakika sonra Eymen odasından beni çağırdığında "Efendim." diye seslendim.
"Yanıma gelirmisin?" diye içerden sevimli sesini duydum.
"Geliyorum." diye cevap verdikten sonra yanına geçtim.
Açık olan kapıdan içeri girmeden önce hafif kapısına iki kez tıkladıp "Gire bilirmiyim?" diye sordum.
Kafasını olumlu anlamda salladıktan sonra bir kez kendi etrafında dönüp "Nasıl olmuşum baba?" diye sordu. Bu gün niyese sade beyaz bir t-short ve kot şort giyinmek istemişti. Kendi istegi olduğu için de bir şey dememiştim.
Dizlerimin üzerine çökerek oturduktan sonra saçlarını okşadım ve "Çok yakışıklı olmuş benim bebeğim." dedim.
Dudakları yukarıya doğru kıvrılırken elleriyle yüzünü kapadı utanarak. Bu tatlılık karşısında dayanamayarak omuzlarından tutup kendime doğru çektim minik bedenini. Yüzündeki elleri aşağı doğru kayınca fırsatı değerlendirip kokusunu içime çeke çeke bir sürü öpücük kondurdum yüzüne. Gülerek bana karşılık verip o da benim yanaklarımdan öpmeye başladı.
Biraz daha öpücük bonbardımanına devam etdikden sonda Eymeni kucağıma alıp "Senin için hazırladığım şeyleri görmek istermisin?" diye sordum.
Kollarını boynuma doluyup "Evet." diye hevesle bağırınca kendimi tutamıyarak dişlerimi canını acıtmayacak şekilde yanağına geçirip ısırdım.
Anında suratımı itekliyerek yanağını silip "Yaa baba yaa..." diye isyan etdi.
Sadece gülüp bir şey demedim ve salonun önüne geldiğimizde "Hazır mısın?" diye sordum. Anında kafasının hızlı hızlı sallayıp onayladı beni.
İçeriye girdiğimizde etrafta bakışlarını gezdirip odanın bir kenarında hazırladığım masayı görünce göz bebekleri anında büyürken kucağımda çırpınmaya başladı sevinçle. Minik bedenini yere bıraktığımda koşarak masanın yanına gidip etrafında dönerek üzerini incelemeye başladı.
"Baba evimizde bir sürü dinazor var." dediğinde yanına gidip "Evet bebeğim. Hepsi senin için geldi." dedim.
"Pastam yokmu peki?" diye dudaklarını bükerek sordu.
"Tabi ki var birtanem. Tülin abla çok güzel pasta yapıyormuş. Kendisi yapmak istedi senin pastanı." diye açıklama yaptığımda düşen suratı anında geri düzelirken "Tulin abladamı gelicek doğum günüme?" diye sordu.
"Evet birazdan burada olucaktır hatda." dedim kolumdaki saate kontrol ederek.
Biraz daha Eymen ile sohbet etdikden sonra kapının çalmasıyla benden önce kapıya doğru koştuğunda koşmaması için uyarıp kapının önüne geldim. Derin bir nefes alıp açtığım da Tülini görmemle gülümsedim.
Eymen benden önce atılarak "Hoş geldin." diye seslendi yerden. Bu duruma gülüp bende "Hoş geldin." dedim.
Elindeki kutuyu bana doğru uzatıp "Hoş buldum." dedi ver eğilerek Eymene sarılıp yanaklarından öptü.
"Doğum günün kutlu olsun küçük aslan." dediğinde Eymen de teşekkür etdi.
İçeriye geçtikten sonra pastayı kutudan çıkarmadan buzdolanına yerleştirdim. Eymen ne kadar görmek istese bile süpriz olduğunu dediğimde fazla üstelemeden odasına geçip biraz oyun oynayacağını söyledi.
İlk kez evime gelen Tülin ise çaktırmadan etrafı inceliyordu.
"Beğendimi?" diye alayla sordum.
"Ha? Ne? Şey.. Çok güzel eviniz." diyerek kızardı.
"Teşekkür ederim ve şaka yapıyordum. İstediğin gibi takıla bilirsin, rahat ol."
Mutfakta yanıma gelip yaptığım minik kekleri ve kurabıyeleri incelediğinde "Çok güzel gözüküyorlar." dedi.
"Umarım tatlarıda iyidir. Her defasında daha da kendimi geliştiriyorum ama bu kez biraz heyecan yaptım."
Muzipce gülüp "Demir bey gelicek diyemi?" sorduğunda bu sefer kızarma sırası bana gelmişti.
"Hayır ne alakası var? Oğlumun doğum günü o yüzden diye heyecanım." dedim ve devam etdim "Hem gelicek olsa bana haber ederdi, öyle konuşmuştuk ama ne aradı ne yazdı."
"Orası belli olmaz." dediğinde sessizce kaşlarımı çatdım.
"Anlamadım?"
Ellerini havaya kaldırarak "Bir şey demedim." dediğinde aynı anda kapı çaldı ve Eymen içeriden koşarak "Ben bakarım." dedi kapının önüne gelerek.
Kim geldi acaba? sdjdjklsl
Gelicek bölüm belki biraz ucundan kaos yazarım eheehe.Arafın hazırladığı kurabiye ve kekler:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oğlum İçin / GAY
General FictionAraf oğlu için her şeyi yapa bilecek bir babaydı, Demir ise yoktu.. -Mpreg- 🌈Hikaye de herkes eşit haklara sahip ve erkek hamileliği vardır.🌈 Yayınlanma tarihi: 11.05.23