اللهم انت ربي لا اله الا انت خلقتني و انا عبدك و انا علي وعهدك و وعدك ماستطعت ابوء لك بنعمتك علي و ابوء لك بذنبي فاغفر لي فإنه لا يغفر الذنوب الا انت .....💜
صل علي سيدنا و نبينا محمد عليه افضل الصلاه و السلام .....💜
متنسوش الفوت ي قمراتي
الكاتبه :"Rahma hanafy
🦋🦋🦋🦋🦋🦋
كان ينام ارسلان بعد رجوعه من المستشفي ليرتاح قليلا قبل ذهابه لعرس صديقه ملاك الا ان سمع همسات بصوت خافت تنطق باسمهملاك : حبيبي يلا اصحي عشان نلحق نلبس و منتاخرش خلاص اتبقي ٣ ساعات بس و لازم اكون هناك بدري شويه...
ارسلان : خمس دقايق بس و هصحي لحد م تاخدي شاور و هصحي انا ...
ملاك : حاضر بس علطول يلا عشان منتاخرش ي حبيبي ...
ثم ذهبت ملاك لتاخذ شاور سريع حتي تذهب لعرس توليب ....
جلس ارسلان بعد دخولها يفكر في حياته كيف انه لا يتذكر اي شئ من حياته معها مع انه يتذكر باقي حياته باكملها قرر مع نفسه الذهاب الي مملكه الجن ليجد حل لذلك ثم يقومون بتعميرها الي دوله لا احد يعلم بها فهو عالم ممتلئ بالثروات .....
و لكنه اتصل علي اياد ليتحدث معه في هذا الامر رغم ان اياد معه في نفس المنزل و هذا غباء منه قليلا لانه من الممكن او المؤكد سماع ملاك لحديثهم و هي في الاصل لم تعلم بفقدانه للذاكره ......
اياد : صباح الخير سرسورتي عامل ايه ...
ارسلان : يلا بطل الاسم المستفز شبهك ده و بعدين بلاش هزار عايزك في موضوع مهم ...
اياد بجديه : اتفضل
جلس ارسلان يتحدث معه عن موضوع ذهابه الي عالمهم لتعميره و كثير من الاشياء الاخر و جاء عند كلمه فقدان ذاكره و بدء يتحدث في هذا الموضوع ...
ارسلان : انت عارف ان ملاك متعرفش حاجه عن الموضوع ده و مش عايز اقولها لانها حامل و خايف يحصلها حاجه و اكون انا السبب و بعدين فقداني للذاكره مش قليل بالنسبالها فعايز امهدلها الموضوع بالراحه و بهدوء عشان مفيش حاجه تأثر علي الحمل ....
كانت تقف ملاك وراءه و الدموع فقط هي من تعبر عن حالتها احمرت عيناها
فقد حاولت كتمها و لكنها لا تستطع ذلك لا تستطع فقط التفكير ان حبيبها و عشقها لا يتذكرها ضع نفسك مكانها عزيزي القارئ فماذا سوف يحدث بينهم بعد معرفه ملاك بذلك ...
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋عند معتز اخذ يدور حول نفسه و لا يعلم ماذا يفعل هل حبيبته حامل بالفعل هل هي تحمل بداخلها قطعه منهم لا يصدق ذلك قامت يمني بهدوء و قالت له ....
يمني : حبيبي اهدي كده مش اول واحده احمل يعني مفيش حاجه براحه ...
معتز و هو يقوم بتغطيتها : لا طبعا انتِ
مش هتقومي من علي السرير انا هعمل كل حاجه خليكي انتِ مرتاحه ملكيش دعوه باي حاجه انا ملزوم دلوقتِ بكل شغل البيت ...
أنت تقرأ
عشقك الشيطان ايتها الملاك
Science Fiction"في أعماق تلك الغابه القديمة، حيث تتلاشي الحدود بين الواقع و الخيال، اكتشف سرًا كان مدفونًا منذ قرون ." "لم تكن تعلم أن تلك الليلة ستغير حياتها إلي الابد ، و أن عالم الجن الذي كانت تعتبره مجرد أسطورة سيصبح حقيقتها المريرة ." "هل هو بشر أم جن ؟ هذا ا...