Yatağımda doğruldum ve hayatıma küfür ettim. Dünden sonra hiçbir şey yapmamıştım. Yaptığım şey düşünmek ve uyumaktı.
Dün, ben sarhoşken diğer kızlar yanımda değildi. Bu başımı ağrıtıyordu. Lee Minho ile yeni tanışmıştık. Tanışma şeklimiz hoş değildi.
Derin bir nefes verdim ve yatağımdan kalktım. Okulu tabi ki sevmiyordum. Hele şu okul firmasından, nefret ediyordum. Beyaz gömleğini ve gri eteğimi giydim. Gece çantamı hazırladığım için hemen çantamı ve telefonumu alıp evden çıktım.
Dersin başlamasına ne kadar kaldığına bakmak için telefonuma baktım. Dersin başlamasına son on beş dakika vardı! Kahretsin!
Metro istasyonuna gitmek için yaya geçidine yöneldim. "Umarım yetişirim," Yolda hızla yürürken mırıldandığım tek şeydi.
Yaya geçidinde beklerken bir motor sesi duydum. Başımı sola çevirdim. Aptal yine hızlı bir şekilde sürüyordu.
Yaya geçidinde durdu ve kaskını çıkarttı. "Kimler görüyorum ben böyle? Sarhoş Eun Hee?"
Ona ters ters baktım ve karşıya geçmek için ilerledim. Motordan indi ve kolumu tuttu. "On dakika da metro ile okula yetişebileceğini mi sanıyorsun?"
Kolumu kendime çektim ve "Sana ihtiyacım yok, Lee Minho." dedim. Alayla sırıttı. "Emin misin?"
Aish... Başka çarem var mı ki?
Minho beni motorun yanına götürdü ve elime bir kask verdi. Ardından kendi kaskını taktı ve motora bindi.
"Binsene,"
Kaskı kafama geçirdim ve arkasına oturdum. Ellerimle motora tutundum ve motorun çalışmasını bekledim.
"Düşeceksin, bana tutun."
Minho adeta emir veriyordu. Ona inat "İstemiyorum." dedim.
Elleriyle, ellerimi tutup kendi beline yerleştirdi. "Eğer ellerini çekersen bedel sayın üç olur!" Tehditkâr bir ses tonu vardı. Benimle bu şekilde konuşma hakkını ona kim vermişti ki?
Motoru çalıştırdı ve gaza yüklendi. Gereğinden fazla hızlı gidiyorduk. Eğer ceza yersek, bu dünya da Minho diye birisi olmayacak!
Okula geldiğimizde motordan indim ve saati kontrol ettim. Dersin başlamasına son iki dakika vardı!
"Teşekkür ederim..." dedim yarım yamalak. Hemen kaskı çıkarıp, eline tutuşurdum. Koşarak okul binasına girdim.
Bana yine yardım etmişti, yeni tanışmamıza rağmen.
*
İki hafta sonra...
Son dersteydik ve dersin bitmesine on dakika falan kalmıştı. Öğretmen bizi serbest bırakmıştı. Bende telefonumu elime aldım.
-DEPRESYONDA MISIN? İLAÇ BİZDE!-
Hea Woo: Kızlar!
Çıkışta bir şeyler yapalım!Hye Su: Bana sevgili bulabiliriz!
Jin Ae: Ay, sana kim bakar be!
Hye Su: Mesela dedim!
Vien: Niye hepiniz ünlem işareti koyuyorsunuz amk!
Kyung Soon: Yeto aşkolar
Hea Woo: Konuyu dağıtmasanız diyorum
Seungmin ile konuştum
Akşam Renk Bar'a gideceklermiş
Güzel mekan gidelim mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRIVE - Lee Minho / YN
Teen FictionAldatılmak bu kadar berbat bir his mi? Kimseye güvenemeyecek miyim? Peki ya o? O da diğerleri gibi mi? Ona güvenebilir miyim? Beni gerçekten de sever mi? Ah, hayır! Saçmalama Eun Hee! Asla aşık olmayacaksın! Asla bir erkeği sevmeyeceksin! Asla bir e...