___________________
"Amane ortalıkta görünmüyor. Dönmemiş evine. Bu ne anlama geliyor biliyor musunuz?!"
Üzerindeki üniformayı düzenleyen büyücü gerginliğini belli etmeden diğerlerine baktı.
Belli etmek istemese bile diğerlerinin de gerginliği etrafa yayılmıştı.
Amane'yi Kral bile köyden çıkaramamışken kimin onu götürebilme gücüne sahip olduğunu iyi biliyorlardı.
"Çocukken onu yememesinden anlamalıydık. O da fark etmiş midir? Özel olduğunu. Belki güçlenmesini beklemiştir. Şimdi onu midesine indirmiştir."
Yaşlı olanlardan biri siyah perdelerin ardından dışarıyı izledi. Her yerde gözü olan Ryomen Sukuna'dan habersiz iş yürütmek zordu.
Özellikle onu ortadan kaldırmak için sahirlerin toplandığını duymaması imkansız olurdu.
"Ryomen Sukuna'nın mühürlenmesi için sadece o kızın kanına ihtiyacımız var. O kızın kutsal kanından yapabildiğimiz zincirlerle anca o laneti dizginleyebiliriz."
Tek gereken biraz kandı ancak o kızın kanı uzun süreli durmuyor. Yaraları sürekli kapanıyordu. Çocukken de depolamak için onu kullansalar da bu bir işe yaramıyordu.
Yirmi yıldır kimse bir çözüm bulamamıştı. Ta ki günler öncesine kadar.
"Sonunda kanını kullanabilmek için gerekli büyüyü ve eşyaları tamamlamışken olanlara bak!"
Bastonunu yere vurup sinirini belli etti ve yanındaki genç sahirlere döndü. Gençlere tahammül edemiyordu. Onların yaşlarında kendisi bu kadar aptal ve deneyimsiz değildi.
"Size onu uzaktan izlemenizi söyledim ancak ne onu yapabildiniz ne de köye bir lanetin girmesini hissedebildiniz! Özel seviye bir lanet nasıl oluyor da perdeyi aşıp köye giriyor. Üstelik o kız da onunla karşılaşıyor ve güçlerini kullanıp zayıf düştüğü an Ryomen Sukuna ile denk geliyor. Düşününce her şey planlı geliyor!"
Yaşı seksenlerdeydi ve fazla sinir, stres onu bunaltıyordu. Buna bir de korku eklenince...
"Ryomen Sukuna gerçek bir kötü. İblislerin en kötüsü. Geleceğimiz için o lanetin kaldırılması gerekiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Queen - Ryomen Sukuna
Fanfiction"Lanetlerimin ağzında bu denli dolanan çocuğu görmeye geldim." ***** Ryomen Sukuna, lanetli enerjisi ve özel gücünden dolayı Amane'yi yanında tutup gücünden faydalanmak ister. Onu lanetlerine Kraliçe olarak tanıtsa bile Amane sadece Sukuna'dan kurtu...